Ansicht

Het zit er weer op. Wat heb ik weer een heerlijk relaxte vakantie gehad. En wat hebben de jongens weer een heerlijk relaxte vakantie gehad. Wat hebben we leuke dingen gedaan. Wat hebben we gerock&rolld met de blote basten band (Teun op de bezemgitaar, Sam op de kussensdrums en ik op de knuppelbas) ๐Ÿค˜๐Ÿผ. Wat hebben we gelachen (ik donderde in het water bij het uitstappen uit de boot ๐Ÿ˜‚). Wat hebben we geBud Spencerd dat zelfs moeke er moe van werd ๐Ÿ˜„. Wat hebben we gevarieerd gegeten. Wat hebben we nieuwe mensen leren kennen ๐Ÿ˜‰. Wat hebben we lekker plรกt geproat ๐Ÿ˜„. Wat hebben we veel ‘getraind’ โšฝ๏ธ. Wat hebben ze (niet we, uitslapen kan ik niet) lekker uitgeslapen ๐Ÿ‘๐Ÿผ. Vanmiddag breng ik ze weer naar mama. Ze zal wel blij zijn na 3 weken 2 zenkinderen weer terug te zien.

En over het weer gesproken, op die paar dagen met regelrecht schijtweer, heb ik casa di Moeke even mooi op kunnen knappen. Verfgewijs dat is.

Dankjewel moeke, voor alles weer. (wit)lof joe ๐Ÿ˜˜

En speciaal voor jou, lieve lezer, een ansichtkaartje. Zoek zelf maar eentje uit. ๐Ÿ˜˜

2 thoughts on “Ansicht

  1. readmarga schreef:

    Wow jouw jongens boffen zeg met zoveel aandacht en activiteiten… Geniet van terugkijken, geniet van de rust en sterkte met het gemis. *smak*

    Like

Geef een reactie

