Vrouwen zijn ook klootzakken

Daten

Wat zijn het toch ook lollige wezens hè? Die vrouwen. En zo voorspelbaar ook. Ik heb een experiment gedaan, (of eigenlijk ben ik er nog steeds mee bezig maar eh, sssssssst!) maar ik kan de uitslag nu al verklappen; Vrouwen zijn net zulke klootzakken als mannen.

Wat is het geval? Nou, dat zal ik ff haarfijn uitleggen. Laatst verveelde ik me en ik besloot om me maar weer eens tussen de droeverts op datingsites te begeven. Ik maakte een profiel aan, deed er een alleraardigste en eerlijke tekst bij en completeerde het geheel met die ene foto. Mijn zoekopdracht gaf 0 resultaten. Huh? Wellicht dat ik me bij de toelatingseisen voor een vrouw voor mij wat flexibeler op moest stellen, bedacht ik me. Ik paste derhalve de zoekopdracht iets aan.

Ik ging die ochtend mijn ding doen met de gedachte dat ik later die dag wel zou zien wat het me opgeleverd had. Nou, om eerlijk te zijn viel het me flink tegen. Iemand van mijn statuur! IK! Op een vrijgezellensite! 3 (DRIE!) bezoeken had ik gehad. Tssssss.
Ondertussen stuurde ik een berichtje naar een alleraardigst exemplaar die naar voren kwam binnen mijn zoekopdracht. Het hoeft tenslotte niet altijd van één kant te komen. Nou, zij deactiveerde haar account direct. Huh? Tssssss.

Het weekend ging erover heen, ik kreeg wat meer bezoeken maar dat je kunt spreken van overweldigend? Nee. Alleraardigst exemplaar was er ook weer, ik besloot haar nog een berichtje te sturen. Misschien ging het de vorige keer mis. Ofzo. Weer deactiveerde ze direct haar account!!! Nah zeg. Zou ze mij kennen? Ik vond het maar raarrrrrrrrrrr.
Nou ja, dan niet. Zo ben ik dan ook weer.
Ik verdiepte me eens in de zoekopdrachten van de vrouwen. Vrouwen zoeken een man met humor, dat staat voorop. Verder zoeken ze een eerlijke man en ook een betrouwbare man. DAT ZULLEN WE NOG WEL EENS ZIEN!

Ik maakte een tweede account aan. Op de us na dezelfde naam, een iets minder gelukte foto van mezelf (daar heb ik heul veul van!) en een verhaal erbij, dat wil je niet weten. Oh wacht, misschien wel. Ja, laat ik dat hier ook maar neerplempen. Ik heb een eigen zaak in vliegtuigonderdelen en moet regelmatig voor zaken naar Dubai en Qatar. Verder woon ik op een klein landgoed en mag ik enkele BN’ers tot mijn persoonlijke vrienden rekenen.
Ik ging in de, mij ozo bekende, achterover leunende houding zitten. Ik geloof dat het 13 seconden duurde toen de eerste gegadigde mij een bericht stuurde. En daarna nog één. En nog één. Het ging hard, lieve lezer. Ik chatte me een uur in de rondte. En het maakte geen ruk uit wat ik allemaal zei, grof – beledigen – arrogant, ze bleven berichten sturen.
En ja hoor, na een paar dagen meldde zelfs alleraardigst exemplaar zich in mijn berichtenbox. Ze wilde me héééééééél graag ontmoeten. Ik denk dat ik mijn account maar direct ga deactiveren.
Hahahahahaha, met je eerlijk en betrouwbaar. Donder toch op.

Vrouwen zijn net zulke klootzakken als mannen. Maar dat weet ik al een tijdje.

 

We vrijgezel’en!

4 thoughts on “Vrouwen zijn ook klootzakken

  1. Rob Alberts schreef:

    Je kunt altijd nog met een bord voor je kop op Utrecht Centraal gaan staan.
    Wie weet dat je zo jouw felbegeerde vrouw zult vinden.

    Bemoedigende groet,

    Like

  2. Villasappho schreef:

    Ze gaan ook vreemd laten je ook zitten met schuld en kids en ze willen allemaal geloven in sprookjes.

    Like

Geef een reactie

