Zet mij in de etalage

Dit ben ik niet

Dag 1750 alweer. Mensen, wat flies the time toch hè? En nog steeds lukt het me om de vrouwen van me af te slaan. Oh wacht, dat klinkt een beetje erg Regilio. Nog steeds lukt het vrouwen om me compleet links te laten liggen. Oh wacht, dat klinkt wel heul sneu.

Nou ja, wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik al 1750 dagen zonder verkering ben. Best een prestatie, toch? En doet dat mij iets, vraag je je af? Ja, natuurlijk doet het mij iets. Ik ben ook niet van steen. Echt niet hoor! Natuurlijk mis ik iemand als ik ’s avonds na het werk thuis kom. En mis ik iemand om tegen aan te lullen. Of tegen aan te hangen. Of om mee te discussiëren. Of iemand die al de boodschappen heeft gedaan, al heeft schoongemaakt, al de bedden heeft verschoond, al heeft gekookt.  Of iemand om woest geil mee te zweetseksen. Ach, je weet wat ik bedoel.
Kijk, ik vind het heerlijk om alleen te zijn. Gewoon als een zak bananen op de bank hangen, doen waar ikzelf zin in heb en die boer en scheet, zonder me ongemakkelijk te voelen, gewoon laten. Maar toch zijn er momenten, tja, dan mis ik iemand om me heen.
Laat ik me daar vooral zelf voor mea culpa’en. Ik ben niet echt actief op zoek (geweest), sterker nog, ik ben daar gewoon een luie flikker (figuurlijk!) in. Ik ga nooit (meer) uit. Ik werk onregelmatig. Ik heb kinderen die voorop komen. En om eerlijk te zijn, (de volgende 9 woorden vernietigen zichzelf 5 seconden na het lezen!) ik heb een beetje moeite met die eerste stap. Ja ècht! De toenadering, dat vind ik een beetje een dingetje. Ik laat het liever op me afkomen. Daarna is het rock & roll en ben ik los. Maar die openingszet, dat is een beetje mijn crux.

MAAR, LIEVE LEZER, OOK JIJ BENT SCHULDIG AAN MIJN SOLOHEID HOOR! Van jou krijg ik ook weinig aanvoer qua vrouw. Je kunt mij niet vertellen dat jij in jouw omgeving niemand kent die op zoek is naar de man der mannen een aardige vent. Iemand die al haar hoop op datingsites heeft gevestigd. Of iemand die poepziek van haar man/vriend is. Of iemand die een woning zoekt. Of iemand die een Porsche Macan Turbo met mij wilt delen.

Ik stel daarom voor dat ik jou in de gelegenheid stel om mij in de etalage te zetten bij jouw familie/vriendenkring/omgeving. En met een ontzettend leuke vrouw voor mij op de proppen te komen. Kijk eens goed rond in jouw familie/vriendenkring/omgeving en laat haar gewoon contact met mij leggen. Ik heb iets nieuws ontdekt waar dat prima kan; Facebook. Wellicht ken je het?
Ja inderdaad, zie het maar als een soort prijsvraag. En het leuke is, de winnaar kan een schitterende, door mij gesigneerde, handtekening thuis ontvangen.

Ik ga even rustig achterover leunen en zie jouw optie van harte tegemoet. 😍

We etalage’en!

 

Ps. Dat ben ik niet op bovenstaande foto. Ik heb andere gordijnen.
Dit hieronder, that’s moi.

IMG_1473
 

 

 

Oja, dit was m’n 500ste anekdoot.

JEUJ!

 

14 thoughts on “Zet mij in de etalage

  1. Rob Alberts schreef:

    Natuurlijk doe ik voor deze maand minstens 1 goede daad.
    Ik heb dit blog op mijn facebook account los gelaten.

    Omdat er alleen maar lieve, slimme, wild aantrekkelijke en alleenstaande vrouwen met mij facebookvrienden moet jouw probleem snel opgelost zijn.

    Succes !!!

    Vrolijke groet,

    Like

  2. readmarga schreef:

    Ja… zonder foto wordt dat natuurlijk niks H. Ik wil je best te grabbel gooien maar dan moet je wel met de bikken bloot!

    Like

  3. Villasappho schreef:

    Haha succes heerlijk geschreven.

    Like

  4. Mat schreef:

    Ok zeikerd! Ik breng je met liefde in contact!

    Groetjes,

    Je mat

    Like

Geef een reactie

