Blogliefje

13384798_1189811974385678_1190395929_n

Er zijn niet zo heul veul mensen met mijn telefoonnummer in hun bezit. En er zijn nòg minder mensen in het bezit van mijn nummer die ik niet vleselijk ken. Dat zijn er namelijk maar drie. Drie mensen op de hele wereld met mijn nummer in hun foon die ik nog nooit ontmoet heb! Nou, dan heb je het wel gemaakt hoor! Één van die mensen is Marga, ook wel bekend als m’n blogliefje.

Als ik me niet vergis viel Marga op 22 april 2014 voor m’n charmes m’n prachtlijf m’n geld m’n schrijfsels. Niet geheel toevallig een anekdoot over mijn fijne geschapenheid.  Ze reageerde met bovenstaande foto en ik vond (vind) dit een mooie foto. Hierna raakten we meer en meer in elkaar geïnteresseerd, kregen we beter en beter contact en had ik haar 20 jaar geleden ontmoet, tja, wie weet? Ik was toentertijd redelijk bij haar in de buurt immers. Marga is een vrouw naar mijn hart. En dat heeft natuurlijk alles te maken met het feit dat ze mij de knapste man alive lollig vindt. En ik haar ook. Wij reageren soms op hilarische, en vaak dubbelzinnige, wijze op elkaar. Ik vind dat mooi, ik zie haar dan denkbeeldig in een deuk giechelen en zelfs andere lezers van mijn jolijtsite genieten zo nu en dan mee. En zo hoort het toch ook gewoon te zijn, lieve mensen!?

De bodemlijn is dat ik vind dat Marga een schat van een vrouw is. Een moeder die het heel lang alleen met haar zoontje heeft moeten rooien met alle ups en downs die hiermee gepaard gaan. En met een lange afstand relatie die binnenkort voorbij zal zijn. De lange afstand, dat is. Maar waar ik het meest van onder ingedrukt ben is haar schrijfstijl. Zij kan prachtig schrijven. En dan moet je haar emotionele stukken eens lezen! Ik mocht willen dat ik de helft van haar vermogen om gevoelige stukken te schrijven bezat. Lees zelf maar eens. read Marga

Maarrrrrrrrrrrrr, er is altijd een maar, ze heeft natuurlijk ook een negatieve kant. Ze houdt niet van tetten. Of eigenlijk van het woordje tetten. Nah, dat snap je toch niet? Terwijl ze zelf gezegend is met 2 prachtexemplaren! Wie houdt er nou niet van tetten? Ze adviseerde mij zelfs ooit om het niet over tetten te hebben in het gezelschap van vrouwen. Pffff, kijk eens hoe succesvol ik bij de vrouwtjes ben! Oh wacht……………

Hoe moet ik ze dan noemen? Titten? Totten? Oh joh! Ik ken daar nog een leuk liedje over!!

 

Marga, ik hartje je.

We blogliefje’en!

9 thoughts on “Blogliefje

  1. readmarga schreef:

    Wow… Echt… serieus wow..
    Dit blog natuurlijk, maar vooral mijn ubergrappige commentaar op je piemelblog. Ik wist niet dat ik het in me had 😂. Serieus, ik wist ook niet meer dat ons contact zo begonnen is. Heerlijk om terug te lezen.

    Uiteraard komt er, zoals beloofd, een reactie van mijn kant. Al is het maar omdat ik al mijn volgers kennis wil laten maken met jouw schrijftalent.

    Wij zijn inderdaad heel leuk samen en ik bloos van oor tot oor na deze tekst. En.. Kon wel een opsteker gebruiken. Daarover in de app meer.

    Dikke kus hon! En dankjewel.

    Ik ❤ jou ook.

    Like

  2. readmarga schreef:

    Ps.. ik ga hem wel delen… Zo ben ik dan ook wel weer. 😆

    Like

  3. readmarga schreef:

    Ps 2… Borsten! Hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen Herman. Borsten!

    Liked by 1 persoon

  4. Mack schreef:

    Jij onder de indruk van eens schrijfstijl. En je verwacht serieus dat ik dat geloof? Komop man, als het meer dan drie zinnen zijn haak je al af. Nee, het zal wel met tetten te maken hebben denk ik eerder.

    Like

  5. von Bloghausen schreef:

    Ja tuurlijk. Maar ssssssst!

    Like

  6. Rob Alberts schreef:

    Je bent dus niet de aller slimste of beste woordvirtuoos.

    Hoe noem jij voortaan de tetten van Marga?
    Ach, het is meer onderbroekenlol van een opgeschoten puber?

    Zomerse groet,

    Like

Geef een reactie

