Eenzaam

GeerenGoor

Ja, ik geef het toe, ik ben schuldig. Ook ik doe aan vooroordelen. Over het algemeen probeer ik overal redelijk neutraal in te staan nee hoor, ik ben altijd de eerste met mijn mening klaar en probeer ik de altijd aanwezige twee kanten van een verhaal aan te horen. Maar er zijn natuurlijk grenzen. Een beetje vent kijkt niet naar Geer en Goor. Sterker nog, een beetje vent ergert zich kapot aan de overdreven homoheid van Joling en aan de aandachthoerderij van Heukeroth. En je kunt veel van mij vinden maar een beetje vent, dat ben ik zeker!

Sinds ik op Nu.nl de achterklap lees weet ik alles van ze. En van hun strapatsen. De (mislukte?) botoxbehandelingen van Gerard bijvoorbeeld. Serieus, wil hij er nu echt uitzien als een slecht geschminkte filmChinees ofzo? En dat gejank van Gordon in de media over zijn relaties, zijn muziek, zijn ruzies. Man, kap daar ’s mee, nobody gives a fuck!
Maar goed, samen zijn ze ijzersterk. Eerlijk is eerlijk. Al die Geer en Goor-programma’s lopen als een tiet en ze worden heul erg goed bekeken. Die John de Mol kon er nog wel eens schathemeltje rijk van worden. Geloof mij maar!

Ik vind het wijvenprogramma’s (zoals tegenwoordig heul erg veul op tv, programmamakers!) en ik kijk het dus ook niet. Is niet helemaal waar hoor, ik heb een paar weken geleden ook al een aflevering gezien. Maar eh, ssssst! Ik ben tenslotte een beetje vent. En ik heb ook geen zin om me te ergeren tijdens tv kijken.
Gisteren viel ik er tijdens het zappen middenin. Ik herkende mien geboortestàààd en bleef hangen. Ze hielpen 3 eenzame, bejaarde vrouwen aan gewoon een leuke dag. Gewoon even uit de eenzame sleur van elke dag en lang leve de lol. Gewoon even weer zin in het leven. Opzouten met de eenzaamheid. Ik vind dat mooi. En ik vond ook mooi om te zien hoe ze dat deden. Gevoelig aan de ene kant en lekkere rauwe humor aan de andere kant. M’n hart smolt. Mooi!

En nu ik hiero toch door het stof ga, die Gordon is eigenlijk best lollig. En die Joling heeft eigenlijk best wel een aanstekelijke lach. Ik ben stiekem een beetje fan van ze geworden. Sterker nog, ik denk dat ik een hilarische, tranen over de wangen, pies in de broekdag met die 2 zou hebben.
Maar ja, ik ben nog niet bejaard…………….😞

We eenzaam’ en!

8 thoughts on “Eenzaam

  1. Villasappho schreef:

    Hun doel is mooi maar ik ben ze meestal snel zat

    Liked by 1 persoon

  2. Eva schreef:

    Wanneer gaan wij nou eens op stap?

    Liked by 1 persoon

  3. nielshagen schreef:

    Ik vond Over de vloer fantastisch. Geer, Goor en een fantastische voice over. En dan het lachen van beide mannen. Erg aanstekelijk.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

