#CTS

TranslateYehèès, there is he again, that oh so funny music gamepje up this hilarious weblog.
Find you it also so easy? Yes hè? Give it but close.
But feel you already wettiness? Hahaha, yes, that thought I already.
I have it what harder made.
I search not more to the song, I search for a complete sentence now.

I have 5 songs outsearched and when you the artists and titles found have, stand there below hints around the sentence to become.
You are smart participants so you understand it well, think I.
The first with a good answer makes againaround a nice chance to win a fantastic and very personal price of me.

WHAT SENTENCE SEARCH I?

1.

Weet het geluiden lollig

Kont, ik net kan niet staan de pijn

Meisje, ik ben verlaten jij morgen

Lijkt naar mij meisje

Jij weet ik heb gedaan iedereen ik blik

Jij zie ik gebedeld, gestolen en ik geleend! (hoezee)

 

2.

Woestijn lieveling in jouw ogen iedereen de weg

Als ik luister naar jouw leugens

Wilde jij zeg ik ben een man zonder veroordeling

Ik ben een man wie doe niet weet

Hoe naar verkoop een tegenstrijdigheid

Jij ejaculeer en gaan, jij ejaculeer en gaan

 

3.

Ik ben gaan nergens en ik ben gaan snel

Ik zou vinden een plaats naar gaan and rust

Ik zou vinden een plaats naar liggen mijn hoofd vannacht

Elke goedemorgen daar is andere begin

Elke goedemorgen slaat zo moeilijk

Raad ik ben rennen bang

Raad ik ben aan leeg

 

4.

Wat maakt een man breek boven binnenin? En wat maakt een man geef boven zijn trots

Wat maakt een man

Voel hij is begon naar mislukt

En wanneer hij blik niet winnen

Hij denkt hij is in gevangenis, vertel me

 

5.

Als we nog heb tijd, we kan nog grijp bij

Elke tijd ik denk ongeveer het, ik wil naar huilen

Met bommen en de duivel, en de kinderen tegenhoud komen

Nee weg naar ademhalen makkelijk, nee tijd naar zijn jong

 

 1e letter artiest 4

1e letter titel 1

1e letter artiest 5

5e letter titel 2

9e letter artiest 1

8e letter titel 3

5e letter artiest 2

8e letter artiest 4

5e letter artiest 1

6e letter titel 2

4e letter artiest 3

3e letter artiest 5

1e letter artiest 1

3e letter artiest 5

5e letter titel 4

1e letter artiest 3

2e letter artiest 5

3e letter titel 2

13e letter artiest 1

5e letter titel 3

3e letter artiest 5

13e letter titel 2

1e letter titel 5

1e letter artiest 1

5e letter artiest 4

1e letter titel 2

10e letter titel 5

10e letter artiest 4

7e letter titel 5

9e letter titel 2

8e letter titel 3

5e letter titel 3

2e letter titel 4

2e letter artiest 5

10 letter artiest 4

(there can ofcourse a mistakeje in stand but a knee ear who there on thinks)

26 thoughts on “#CTS

  1. ms schreef:

    If you me in the middle of the night wake up for gamepjes, Iay I my ear on the pillow and sleep further.

    Now sleeps my soul more a bit and must you wait till the smoke around my head is gone.

    Bring the coffee in please!

    Like

  2. Jolie schreef:

    That part with the 13e letter etc contains indeed some mistakejes 😉

    I get nothing but JEHACNEOECWALANDER[kannie]YAO and there been I there with out ge-excrete 😉 😉

    Like

  3. linda schreef:

    Gvd ik lig al op ved. Ik wil slapen. Maar ik weet er zo al 2. Naar de rest nog niet gekeken.
    Lamp aan. Pen en papier… Zucht.

    Like

  4. Jolie schreef:

    von Bloghausen zegt:
    2 juni 2016 om 22:55

    You have 4 of the 5 good.
    Try the band where in Lionel played😉

    Oooooooh! Die van drie tijden een dame!? De….. C64s!?

    You have a very schwierige puzzle made today!

    Like

  5. […] Tight tight tight, that was a harde hey? That last #CTS […]

    Like

  6. Mack schreef:

    Ik heb deze even compleet gemist.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

