Reach

itunes

Soms kom je iemand tegen in het leven die je iets bijbrengt. Ik ben vaak die iemand voor anderen maar ik zou liegen als ik zeg dat niemand mij nog iets kan bijbrengen. Ja ècht!
Zo ontmoette ik een tijdje terug een vrouw en we raakten redelijk close. Dag in en dag uit kletsten we uren over van alles en nog wat. Vaak tot diep in de nacht zaten we op afstand tegenover elkaar en kletsten we ronduit. Leuke, interessante en leerzame tijd was dat. En zij heeft mij toch wel het één en ander bijgebracht, daar hoef ik niet moeilijk over te doen. Net als ik haar het één en ander heb bijgebracht trouwens, daar ben ik ook van overtuigd. Met grote regelmaat waren we het niet eens met elkaar en dan ging het even hard tegen hard om een minuut later weer hard om elkaar te lachen. Leuke, interessante en leerzame tijd.

Waar we het steevast over eens waren was muziek. En dan vooral lekkere muziek. Soulmuziek. Funky muziek. Fijne beweegbare muziek. Ik heb een nieuw ceedeetje gemaakt voor in de auto (ja, ik knal nog 140 nummers op een cd, noem me maar een ouwe lul). En onderstaand nummer staat er ook op. En mensen! Is dit een lekker nummer of is dit een lekker nummer?! Ik hoorde ‘m gisteren voor het eerst in de auto en dat klinkt toch net even weer anders dan op laag volume via m’n speakers thuis. De hele weg heen en de hele weg terug stond ie op repeat en funkte ik die snelwegje.

Ik kende het nummer niet, zij was het die mij ermee kennis liet maken. Pfffff, dat iemand mij nog iets over muziek kan bijbrengen? Hoe is het mogelijk? De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

We reach’en!

 

 

9 thoughts on “Reach

  1. readmarga schreef:

    En geen vrijgezel zeker?

    Like

Geef een reactie

