Counsel the song

TranslateAlso today go I normally through with this hilarious online gamepje hear!

WHAT SONG MEAN I ON THIS COLD KINGSDAY?

Aanvang jouw reis vroeg of misschien tot ziens (ga jouw laarzen aan)

Kijk voor regenbogen (tis bewolkt)

Neem jouw föhn blaas hen alles weg

In jij ik heb gevonden een weekblad ik handschoen naar houden horen

In jou ik zie alles kleuren niet juist zwart of wit

In jou ik vind een reden en hoop voor alles dromers

Jij bent mijn vul, jij bent mijn levering van liefde en trots

(hint: the solution stands there already by!)

14 thoughts on “Counsel the song

  1. Mack schreef:

    He is tired-body this time.

    Like

  2. ms schreef:

    I know that it is Kingsday today for you Dutch(ers). But he sings not for Mr. Darcy because there is no prejudice in the title.

    Where is my first reaction to close went?

    Liked by 1 persoon

  3. Jolie schreef:

    Die video-clip herinner ik me nog… Met die hysterische rode schoenen en verfspuitbussen op het strand… (Jongens met rode schoenen bestaan m.i. alleen in The UK ;-))

    Liked by 1 persoon

  4. Claudia schreef:

    How to passcorps! King on King’s Day!

    Liked by 2 people

Geef een reactie

