Dit zuigt

BeoordelingWellicht is het je wel eens opgevallen dat de producer van dees jolijtsijt  jou, lieve lezer, de mogelijkheid geeft een beoordeling voor een anekdoot achter te laten. Dat zijn de ‘duimpjes’ onder de verhalen. Zie het als een indicatie voor mij, de presentator van dees jolijtsijt; Ben ik goed bezig of zijn er verbeterpunten? Dit wordt vanzelfsprekend meegenomen bij de jaarlijkse contractonderhandelingen evaluatiegesprekken.
De keuzemogelijkheden zijn beperkt, dat moge duidelijk zijn. Dat zijn er namelijk maar 2:
‘Whoehahaha’ (duim omhoog = goed) en ‘Dit zuigt’ (duim omlaag=slecht).

Natuurlijk doe ik mijn uiterste best om jou op een ‘Whoehahaha’ te laten klikken en vaak doe jij dit ook. Ik ben daar blij mee, tevreden over en trots op. Het geeft mij de motivatie om telkens weer met iets nieuws te komen.
Maarrrrrrrrrrrr, lieve lezer, er is altijd een maar. De laatste tijd zie ik steeds vaker een duim omlaag.
Huh? 😳😳😳😳😳  WTFIG? (wat de fuk is gaande?) 😬😬😬😬😬
Ik zit daar mee. Het grijpt me aan. Ik ga eraan onderdoor. WAAROM?? zeg me, WAAROM?? 😫😫😭😭

Ja, waarom? Waarom vind je dat het zuigt? Geef me eens feedback. Klik nou eens niet laf anoniem op de duim omlaag maar kom in de reacties en vertel me waarom je het er niet mee eens bent of dat je het stom vindt. Ik ben daar namelijk wel nieuwsgierig naar. Niet alleen de reden maar zeker ook de persoon achter deze negatieve handeling.

Nee hoor, is niet waar. Ik kan namelijk achter de schermen zien wie je bent. Lekker puh! Sterker nog, ik kan zien waar je woont, wat je op dat moment aan hebt, je maten, het saldo van je girorekening en als klap op de slagroomtaart kan ik een screenshot van je gezichtsuitdrukking zien op het moment dat je op ‘Dit zuigt’ klikt.
Hahaha, nu jij weer! 😝

Maar echt, zo beroerd zijn mijn plempsels hier toch allemaal niet?😞

We dit zuigt’ en!

12 thoughts on “Dit zuigt

  1. ms schreef:

    In al die jaren dat ik blog -en dat zijn er ondertussen bijna dertien- heb ik niemand het recht gegeven mijn blog te beoordelen.

    Vertaal dit naar het leven daarbuiten: ga je je ook uitdossen op een bepaalde manier omdat je vriendjes wil zijn met deze of gene?

    Een blog is wat het is: te nemen of te laten.

    Mijn idee hé!

    Like

  2. Jolie schreef:

    Heb je misschien een bug in je duim-plugin? want ehhh, ik zie hier nooit een duim-down.. Net nog ff gecheckt, en: ik zie ze niet..

    Zelf zou ik best wel zo’n duim-ding willen hebben, maar ja, met ons handgeschreven weblog-geval zal dat wel niet gaan. Of wel, als de Duim-Up compleet ‘uit’ is. Misschien maar goed ook, want ik weet niet of mijn *kuch* breekbare ego *kuch* er tegen zou kunnen 😉

    Like

    • von Bloghausen schreef:

      Jij kan ze niet zien? Huh, raarrrr. Denk dat dan aan jouw instellingen ligt heur.

      Like

      • Jolie schreef:

        Nee, isnie mn instellingen 😉 ik heb ff teruggescrolld naar september, en krijg de neiging er een Ximaariaanse Statistiek van te maken. Maarja, zo mooi/goed als Xie kan ik dat nie 🙂
        Jij hebt volgens mij een jaloersmakend gemiddelde van 6 à 7 thumbs up per blogje 😉

        Alleen bij een sport-blog-stukje, van 7 maart, heb je 31 thumbs-down, en slechts 4 reacties. Daar lijkt me dan eerder een bug in je software te zitten, die toestaat dat 1 IP-adres keer op keer kan thumbdownen, bijv. 1 trainer of 1 ouder met lange tenen. De meeste ouders en trainers zullen het wel herkennen, lijkt me. Het lijkt me stug dat daar ècht 31 lezers zijn geweest die allemaal een duimpje-min hebben geklikt. Toch?

        Eén zo’n uitschieter in je verder positieve statistiek zou je eigenlijk moeten negeren 🙂

        Like

      • von Bloghausen schreef:

        Hahaha. Grappig dat je dit aanhaalt. Dit verhaal ging heel korfballand door, hoorde ik.
        Dit waren dus echt 31 ontevreden lezers. 😄

        Liked by 1 persoon

  3. Mack schreef:

    Die duim omlaag is niet zo verleidelijk om op te klikken. Maar omdat jij er “dit zuigt” aan hebt toegevoegd, wel.

    Like

  4. Mack schreef:

    Persoonlijk zou ik het zo laten. Ik vind het juist grappig, dat “whoehaaha” en “dit zuigt” Die duimpjes naar beneden betekent alleen maar dat het gelezen wordt. Daar gaat het tenslotte om.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

