Prettige feestdagen

KerstkaartHet begint er steeds meer op te lijken dat ik gelijk krijg. Gelukkig, wil ik, als authentiek zomermens, bijna zeggen. Ik voorspelde 13 jaar en 5 maanden geleden al dat de seizoenen zouden verschuiven. En, lieve lezer, kijk nu eens naar buiten? Of sterker nog, GA even naar buiten! Wat een heerlijk winter herfst nazomerzonnetje! Hup, in je bloesje, overhemdje of T-shirtje de deur uit en snuif die fijne met Saharazand gevulde lucht op!

Dit lijkt mij het juiste moment om de boel eens even aan te passen. Fuk tradities!
Winter: 21 januari – 21 april
Voorzomer: 21 april – 21 juli
Zomer: 21 juli – 21 oktober
Nazomer: 21 oktober – 21 januari

Nog even en we kunnen Kerst in de korte boxem en blote pokkel vieren!!! IIIIIIIIIIEEEEEHAAAAA!!!

Ik wens jou, lieve lezer, een stel prettige feestdagen.
Geniet ervan.

2 thoughts on “Prettige feestdagen

  1. Monique schreef:

    Ik doe het gewoon ” in de korte boxem en blote pokkel vieren!!! ” :’D

    Hele fijne dagen lieve von Bloghausen. Geniet van het heerlijk zachte weer daar in Nederland!

    Like

Geef een reactie

