Het Midden-Oosten veroveren.

Wereldkaart

Zie hier eens, lieve lezer. Een wereldkaart. En niet zomaar eentje, neen, een wereldkaart met erop de landen die ik inmiddels veroverd heb met mijn anekdoten. Cool hè? Ik ben daar best trots op, dat mag je best weten. Is toch hilarisch dat iemand in, ik noem een zijstraat, Martinique in zijn hangmat, zippend aan een rietje in een gecoctailde kokosnoot onder een palmboom in een deuk heeft gelegen terwijl hij een anekdoot van mij las?
Of dat een Rus zijn wodka tegen de voorruit van zijn Lada spuugde en zijn spuit doping uit zijn arm zag springen nadat hij een dijenkletser van jewelste hiero las?
Of dat bij een Amerikaan het krukje waarop hij zat in een hamburgertent terwijl hij een 8 pounder naar binnen werkte onderwijl naar live beelden van een bombardement in een ander land kijkend tussen zijn billen verdween toen hij volschoot na het lezen van een grol op dees jolijtsijt. Of. Of. Tja, hoeveel meer vooroordelen ken ik eigenlijk?

Vanzelfsprekend is Nederland mijn best bezochte land en ik kijk daar niet van op. Ik schrijf immers in het Nederlands. Duh. Een goede tweede is België, gevolgd door USA, Duitsland, Frankrijk en Groot-Brittannië. En om de top 10 compleet te maken; Portugal – Spanje – Suriname en Turkije. Zoals je ziet heb ik een diversiteit aan publiek.
Maar toch zit me iets dwars. Het Midden-Oosten. Daar heb ik weinig of geen lezers. Oja, en ook in een heel groot deel van Afrika maar daar moeten ze elektriciteit nog uitvinden dus dat vind ik niet zo erg. Nee, het Midden-Oosten dan, daar zitten toch een boel potentiele lezers voor dees jolijtsijt, zou je denken? Natuurlijk begrijp ik dat ze daar niet zomaar even inloggen om naar een Nederlands weblog te gaan. Maar toch ga ik een poging wagen deze mensen over de streep te trekken.
Ik heb speciaal voor de Midden-Oostenmensen een uitnodigend lapje tekst geschreven.
Niet geschoten is…………. (oh, dat ligt wellicht een beetje gevoelig).
Wie niet waagt, wie niet wint immers!

أخبر الناس،
إذا يا رفاق تفعل أي شيء أقل غاضب والمزيد من الفكاهة في السماح حياتكم قليلا من أي وقت مضى، لا أعتقد أنه سيكون أكثر سعادة بكثير على؟
أليس كذلك؟ أليس كذلك؟
حتى يبدأ فقط لمتابعة بلدي بلوق!
رجل! الفخذ الصفع مستوى مشكوك فيه على الرغم من!

أوه، وفرقعة أسفل أن النفط !!

Google translate

We verover’en!

One thought on “Het Midden-Oosten veroveren.

  1. Rob Alberts schreef:

    Ik ben het even gaan opzoeken.
    Dit jaar hebben mensen uit Turkije, Israël, Jordanië, Saoedi-Arabië mijn blog gelezen.
    Vorig jaar waren het Qatar, Oman, Israël, Turkije, Jordanië en de Verenigde Arabische Emiraten.

    Maar of mijn lezers uit die landen nu kunnen lachen met jouw tekst weet ik niet.
    En over de ontwikkelingen van de olieprijs laat ik mij zeker niet uit.
    Dat jij in veel landen de lachers op je hand hebt staat wel vast !!!

    Vrolijke groet,

    Like

Geef een reactie

