Keuzes

KeuzesIk had het op Twitter al groots aangekondigd en natuurlijk kan het hier, op dees jolijtsijt, niet ontbreken. Ik ben van mijn geloof af gevallen en heb besloten jou, lieve lezer, tegemoet te komen. Want waarom wachten tot de zomertijd weer aanbreekt? Dat is toch gewoon hard, kil en onmenselijk van me?
Toch?

Ik heb binnenkort van HQ 2 (TWEE!!!) volledig vrije weekenden gekregen. Nou ja, ik heb er zelf om gevraagd maar ze gaven me een akkoord. Dat komt eigenlijk op het zelfde neer. (Hmmm, zo onmisbaar ben ik dus helegaar niet. Werk gerelateerd aandachtspuntje.)
Dus, lieve lezer, ik ben de komende tijd 2 (TWEE!!!) keer beschikbaar. Een heel weekend zelfs.
Wil je met me daten? Of wil je met me bier drinken? Of wil je dat ik op een feestje verschijn? Of wil je de eerste 2 opties met me combineren? Schrijf je dan nu in! En wellicht bezorg ik je het fijnste weekend in tijden.
Ik zie de aanmeldingen wel binnenstromen. Oja, het betreft het weekend van 31 oktober en van 28 november.

We keuze’n!

(Bij een gelijke stand zullen penalties een winnaar aanwijzen. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd)

2 thoughts on “Keuzes

  1. Martinus schreef:

    F*ck! Net een dag te weinig voor een roadtrip….

    Liked by 1 persoon

  2. Dhyan schreef:

    Gelukkig toch nog iemand die wat met je wil, het was angstvallig stil.

    Like

Geef een reactie

