Vijf alweer

En dan issie ineens alweer 5 jaar. Teun. Mijn jongste rakker. Mijn doerak. Mijn lolbroek.
Het mannetje dat qua uiterlijk en qua karakter het meest op mij lijkt. Hij die zo heerlijk boos kan worden. Hij die zo af en toe met de raarste maar soms ook met hele verstandige uitspraken uit de hoek komt. En hij die er niet voor terugdeinst vrouwen ‘sappige mango’s’ te noemen (en dat heeft hij deze keer geheel zelf verzonnen, lieve lezer. Ik heb daar niets mee te maken!)
Hij gaat een nieuwe levensfase in. De tijd van spelenderwijs leren is een beetje voorbij. Vanaf nu worden de jongens van de jochies gescheiden. Op school zal hij meer gericht les gaan krijgen. Hij gaat op zwemles. Hij mag een hobby (hij is erg muziekgericht!) / sport (hij heeft keeperskwaliteiten!) kiezen. En natuurlijk mag hij volgende week vrijdag zijn eerste kinderfeestje geven.

Maar vandaag gaan we eerst maar zijn verjaardag vieren.
Gelegenheid tot hem feliciteren kan in het reactiepaneel hier onder. Ik zal ze overbrengen.
En wens je mij persoonlijk te feliciteren met het aanleveren van het hoofdbestanddeel voor de vorming van deze kanjer, stuur even een whappje.
Ik ben morgen namelijk vrij en zoenbaar.

We Teun’en!

4 thoughts on “Vijf alweer

  1. readmarga schreef:

    Van harte met je kanjer!

    Liefs

    Ps sappige mangos’s? !?

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

