Doe eens normaal, man!

DENM GWNou nou, poeh poeh zeg. Geert heeft een soort van Lucky TV-filmpje online gezet en half Nederland staat weer eens op z’n kop. En ik moet me sterk vergissen maar volgens mij alleen maar omdat Geert het online heeft gezet. Het is een filmpje waarin je een boot vol vluchtelingen ziet en eronder hoor je een vak supporters van een willekeurige voetbalclub zingen 🎶 We gaan Europa in 🎶.
Ik vind het eigenlijk wel lollig bedacht. En mocht het filmpje écht bij Lucky TV op de site hebben gestaan, kwam ie bij mij in de categorie ‘gheghe, leuk bedacht’.
Maar het is Geert Wilders die het heeft gedaan en dat mag niet en dat kan niet. Volgens veel mensen………………….
DOE EENS NORMAAL, MAN!

Ja, natuurlijk heeft Geert zo af en toe enge uitspraken maar ik vind Rutte ook een eng mannetje met zo af en toe enge uitspraken. En Dijsselbloem (die er gewoon lustig en aantoonbaar op los liegt). En Samson. En Pechtold. En van der Staaij. En Juncker. En Obama. En Poetin. Ik vind zelfs Merckel een eng mannetje voor wat dat aangaat.
Wat mij stoort aan de samenleving waarin we tegenwoordig leven is dat Geert Wilders, een volksvertegenwoordiger!, al dik 10 jaar niet meer veilig over straat kan. Dat een stemmer op de PVV met de nek wordt aangekeken. Of zelfs bedreigd wordt. Dat huizen van PVV’ers beklad worden. Dat (goede) voorstellen van de PVV weggestemd worden alleen en enkel omdat de voorstellen van de PVV komen. Dát vind ik een stuk schokkender dan dat er een provocerend filmpje online komt te staan.
Over het algemeen zijn politici leugenachtige, zelf verrijkende, burger hatende, machtige mensen.
Dát, vingerwapperend Nederland, is het grootste probleem!

Doe gewoon eens normaal, man!

2 thoughts on “Doe eens normaal, man!

  1. Dhyan schreef:

    Volstrekt mee eens, eindelijk eens iemand met de ogen open voor de werkelijkheid.

    Liked by 1 persoon

  2. Mack schreef:

    Die vingerwapperaars doen dat ook alleen maar om te laten zien hoe ruimdenkend ze zijn. En vooral op internet natuurlijk. In het echt maakt niemand zich druk om Geert.

    Like

Geef een reactie

