Gebroken hart

Gebroken hartIk ben sip.
Ik heb een beetje een klutweek. Een emotioneel zware klutweek. En wij zijn nog maar op de helft!
Maar ja, soms heeft een mens dat hè? Dat het even allemaal tegenzit. Dat het even allemaal niet gaat zoals normaal gesproken. Dat je even in die welbekende hoek zit. En laat ik nou ook net een mens zijn!
Wat is gaande, Manus? En weet je zeker dat je het hiero wilt vertellen?
Ja, lieve lezer. Ik ga het juist hier vertellen. Hier kan ik m’n emoties kwijt zonder dat je mijn fysieke emoties ziet. As I typ biggelt er namelijk weer een traan over m’n rechterwang. Zo zwaar ben ik aangeslagen. En trouwens, ik ben altijd al liever een schrijver dan een prater geweest. Helemaal als het op emotionele zaken aankomt. Op papier hoor je m’n overslaande stem of die brok in m’n keel namelijk niet.

(noot van de redactie: onderstaande wordt met knikkende vingers getypt)

Maandag is m’n telefoon op de grond gevallen. Glas gebroken. Er zit rechts onderin een redelijke barst. *snif*
Zojuist ga ik per ongeluk op m’n bril zitten. Linkerpootje gebroken. *snif*
En dan zal je zien dat vanavond m’n hart ook nog wordt gebroken.
Nou, dan word ik helemaal sip. Laat me maar even alleen. Ik moet dit even te boven komen.

We breken!

15 thoughts on “Gebroken hart

  1. Rob Alberts schreef:

    Gevoelig als jij bent kun je natuurlijk ook iedereen in je omgeving op de tast benaderen ……..

    Meelevende groet,

    Like

  2. von Bloghausen schreef:

    Ja, dat is wel een middle name van me hé? Gevoelig.

    Like

  3. Tess schreef:

    Dat ik hier moet zien of je nog leeft.. Das ook wat..!

    Like

  4. Dhyan schreef:

    Zoiets vreselijks gebeurde mij vorige week, ineens sprong er een knoop van m’n broek.

    Liked by 1 persoon

  5. sterregoud schreef:

    En, banger hart ongebroken gebleven?

    Like

  6. Mack schreef:

    Hoe kon dat nu gebeuren? Had je gezopen en was je niet snel genoeg meer?

    Like

Geef een reactie

