Wordfeud

11092666_941632802536931_1215655224_nIk speel al een tijdje Wordfeud met een vrouwke. Vind ik leuk en zo heeft zij een reden om tegen anderen op te scheppen dat ze mij kent, denk ik dan maar. Eigenlijk speel ik alleen maar met vrouwen, nu ik erover nadenk. En lees je het goed? Ik speel MET, niet TEGEN. De tijd dat ik tegen standers (schitterende woordspeling, Manus!) speelde ligt al een hele tijd achter me. Vroegah kon ik me nog wel eens voor 100% inzetten en me zelfs opwinden bij een spelletje maar sinds ik in mijn zen-periode zit, speel ik voor de gein.
Mijn zen-periode is zo’n 3 jaar geleden begonnen. Toen zoonlieven spelletjes in de gaatjes kregen. Vind het namelijk opvoedkundig niet helemaal jofel als ik tijdens een spelletje om de haverklap BAM JONGUH! of IN YOUR FACE! of KATSJINGGGG tegen ze loop te blèren. En m’n, voor anderen uiterst irritante, overwinningsdansjes doe ik ook niet meer. Die tijd heb ik, zoals ik al zei, achter me gelaten.
Maar als vrouwke dan ineens met tussenstanden komt, tja, dan komt het beest in me boven. Ik kan die tussenstanden niet zien want ik heb een gratis vol met reclame geval en ik hou ze ook niet bij want boeiuh. Maar vrouwke kan dat wel zien en sloeg me er zo af en toe mee om de oren. Nu moet ik even uitleggen dat ik wèl zo ben dat ik direct resign als de ander met een enorme opening komt. Want dat vind ik stom. Maar deze resigns telde het tussenstandding van vrouwke er wel gewoon bij.
JA HALLO!!!! Zo zijn we niet verloofd!
Tijd voor maatregelen, dacht ik. Dus ik Heb in Excel een schemaatje gemaakt waar ik de punten en de overwinningen bij houd. Opzouten met die valsspelerij!

Na 10 spelletjes stonden we in overwinningen gelijk met een voordeel van 76 punten voor mij. Spelletje 11 stevende af op weer een overwinning voor mij en ik besloot, met nog een paar letters te gaan, vrouwke iets tegemoet te komen door een T op een zeer riante plek neer te leggen. Zo speel ik tegenwoordig, genade waar genade nodig is.
ZIJ LEGDE ‘TONGKUS’ VOOR 576 PUNTEN!!! Zonder te aarzelen. Niet even als dank een beetje inhouden, nee, gelijk BAM JONGUH  IN YOUR FACE EN KATSJINGGG!!!!!!!!!!!!!!! Dan ben je toch sneu? Ofnie??
Maar laat ik me kennen? Nee, natuurlijk niet. Het tegendeel zelfs. Ik voer me daar al een paar dagen een sterk staaltje psychologische oorlogsvoering uit, dat wil je niet weten. We spelen nu spelletje 16. Ze staat 9-6 voor met 7385 tegen 6559. Hahahaha, dat laten winnen zodat ze overmoedig wordt werkt als een tiet!! Wat zal ze janken als ik straks ineens met een onoverbrugbare super opening kom! No mercy!
Want die komt nog toch? Een spelletje die ik mag beginnen en waar ik met één woord minimaal 1200 punten krijg?
Toch?

Please? 😞……………………

2 thoughts on “Wordfeud

  1. Rob Alberts schreef:

    Tongzoen?
    In welke categorie woorden speel jij Wordfeud?
    Is het niet voor niets dat je alleen met vrouwen speelt?

    Ach, het gaat om het spel en niet om de knikkers.
    Toch?

    Vrolijke groet,

    Like

Geef een reactie

