Zeg vrouwtjes, help ’s ff

Zeg vrouwtjesJullie weten dat ik het dit jaar over de vrouwvriendelijke toer gooi, toch?
Dat werd ook wel eens tijd. Het schijnt dat ik zo nu en dan en zo af en toe nogal vrouwvriendelijk overkom. Of vrouwonvriendelijk? Meer horkerig. Ongemanierd. Bot.
Maar we zijn nu een maand onderweg en ik loop toch wel tegen een paar vragen aan.
Zum bleistift; als een vrouw je een vraag stelt, geef je dan eerlijk antwoord of draai je je antwoord zo dat zij hoort wat ze wilt horen?
Of; Als een vrouw naar een compliment vist, geef je dan eerlijk antwoord of draai je je antwoord zo dat zij hoort wat ze wilt horen?

Oh, eigenlijk is het maar één vraag. Maar toch ben ik benieuwd naar jullie mening.
Dus vrouwtjes, help ’s ff.
Willen jullie nou een man die ja en amen zegt of hebben julie liever eentje die zo nu en dan wat tegengas geeft? Of, en dat is dan mijn geval, die zich helemaal niks laat vertellen?
Knal het maar bij de reacties, ben errug benieuwd.
Want ik snap er de ballen niet meer van.

We vrouwvriendelijken!

8 thoughts on “Zeg vrouwtjes, help ’s ff

  1. gewoonhiltje schreef:

    Voor mij liever een man die wat tegengas geeft. Een compliment krijgen is natuurlijk altijd fijn maar zowel als een vrouw een mening vraagt als dat zij het ongewild voor de voeten krijgt, ben ik voor eerlijkheid.
    De manier waarop kritiek wordt gegeven is wel erg van belang.
    Bijvoorbeeld, “Schat dat staat je niet zo mooi, dat moet je niet meer aantrekken.” Of, :Wat heb jij nou aan! , afschuwelijk, het staat je totaal niet!”
    Ik kies voor het eerste, dat is eerlijkheid in een mooier jasje.

    Like

  2. readmarga schreef:

    Ik wil een man die me geen vrouwTJE noemt. Is dat nou goddomme teveel gevraagd? Nou?

    En hier volgt dan een antwoord in de trant van: Tuurlijk schatje, je hebt gelijk schatje, hier heb je mijn creditcard/ fashioncheque en ga maar lekker winkelen…

    Like

Geef een reactie

