Sportschool

 

SportschoolJe wordt er toch mee doodgegooid man! Mensen die laten weten dat ze even naar de sportschool gaan. HOUTENSOP!!!!!!!

Luister (of in dit geval lees); Je bent gewoon een enorme narcistische lutser (m/v) als je naar een sportschool gaat. Klaar!
Ten eerste kost het geld. En als je geld moet betalen om je lijf in vorm te krijgen, loop je ermee te koop. Dat geld kun je ook aan andere zaken uitgeven (donaties zijn immer welkom : 4152364 o.v.v. Help Manus de winter door).
‘Ja maar, er staan wel allemaal hele goeie, moderne, high tech apparaten’, hoor ik je mekkeren. ‘Die zijn perfect voor mijn lijf/conditie’. Dan heb je zeker nog nooit Rocky 4 tegen Ivan Drago gezien? Wat is er mis met huis-tuin en/of keukenspullen? Ik zum bleistift heb hier thuis een 3-zitsbank die ik regelmatig een paar keer omhoog lift. Tijdens het stofzuigen. Diezelfde bank gebruik ik voor mijn buikspieren. Als ik omhoog moet komen om mijn drankje te pakken.
Rek en strekoefeningen doe ik onder de douche. Als ik met de douchekop tussen de bammetjes schoonspuit. Ik loop regelmatig 3 trappen op met zware boodschappen. En dan vergeet ik vaak ook nog die andere 2 kratjes in m’n auto en moet ik de hele rit nog een keer maken. Om maar wat voorbeelden te noemen.
Ga je naar de sportschool om, ik noem een zijstraat, Savate of Tai-Jitsu te beoefenen, loop dan even door naar een dojo. Kneus. Want zo noem je dat.
‘Ja maar, op de sportschool kunnen ze precies aangeven hoeveel kilo eraf moet, wat mijn juiste BMI is en nog véééééél meer’. Zucht, je weet toch zelf wel wanneer je lekker in je velletje zit man!
En tenslotte, ga je voor de gezelligheid, dan kijk je ook naar Gerard Joling en moet je sowieso preventief uit de samenleving gehaald worden.

Maar goed, er blijken gigantische hoeveelheden lutsers wèl naar een sportschool te gaan dus ik stoor me weer eens aan iets waar toch geen ontkomen aan is.
Maar als je dan toch gaat, neem dan in godsnaam bovenstaande tas mee.
Dan ben je tenminste een baas (m/v).

7 thoughts on “Sportschool

  1. Rob Alberts schreef:

    Eind januari en nu al de draak steken met andermans goede voornemens?
    Het wordt tijd dat jij een personal trainer neemt.

    Sportieve groet,

    Like

  2. Henk schreef:

    Ja overdag gebruiken ze bijvoorbeeld een bladblazer in plaats van een veger en een schep en gebruiken ze hun spieren niet met het kruien van de kruiwagen, maar s’avonds zitten ze wel braaf in een sportschool om de spieren te trainen die ze overdag verzuimd hebben te gebruiken. Om je kapot te lachen.

    Like

  3. Dhyan schreef:

    Piet mag ook.

    Like

  4. Mack schreef:

    Eens met dit verhaal. Bovendien als ik naar school ga wil ik iets leren.

    Like

  5. @BijstandsMama schreef:

    Het is dat ik denk dat je zo nuchtere man bent, want anders zou ik het op jaloezie gooien!

    Like

Geef een reactie

