Moe

MoeWanneer ik weet dat ik tegen de grens aan hik? Nou, niet. Mensen moeten me erop wijzen.
Als mensen me smeken om asjeblieft de bril op te houden omdat anders mijn wallen wel heul erg zichtbaar zijn. Of wallen? Het is verdomme net of ik 2 blauw geslagen ogen heb. Tel daar een ingevallen ongeteint gezicht bij en je hebt ongeveer een beeld van mijn huidige mij.

Ik heb erg veel gewerkt de afgelopen tijd. Nee, andersom. Ik heb te weinig rust gehad. Vanaf 8 december heb ik, op een week late dienst na, praktisch continu in de nachtdienst gezeten. Dat kwam nou eenmaal zo uit want feestdagen enzo. En een mens gotta do what a mens gotta do, toch? Ik had me daar ook vrijwillig voor opgegeven trouwens. Ik gun anderen vrij om met het gezin samen te zijn. Zo ben ik. Zo rock en zo roll ik.
Maar laat ik ook de factor van zéér onregelmatig eten en een ernstig gebrek aan Vitamine D-zonlicht niet vergeten. Dat sloopt een mens. Zelfs een mens als ik.
Nu de storm is gaan liggen, de druk van de ketel is en het normale leventje weer is begonnen, is het zaak om mijn gesteldheid zo snel mogelijk op orde te krijgen. Dat lijkt me voor iedereen verstandig.
Want naast mijn lichamelijke aftakeling ben ik vanzelfsprekend ook erg kort lontjerig.

We doe’slieftegenmij-en!!

4 thoughts on “Moe

  1. Jolie schreef:

    Nivea heeft daar van die anti-wallen-rollers voor, het lijkt op een mini-deodorant en in de versie voor mannengezichten zit er een kogel uit een kogellager in (ja heus, want ik heb ‘m 😉 ik dacht: ‘als ze dat aan mannen weten te slijten moet het wel werken, want mannen kopen geen onzin’ – wèl dus ;-))
    Maar die zal ik je dus maar niet aanraden.

    Ik zal een slaapliedje voor je zingen, wieweet helpt het 😉

    Like

  2. gewoonhiltje schreef:

    Goed dat je inziet om je gesteldheid zo snel mogelijk op orde te krijgen. Dat is vooral voor jezelf verstandig. Pas goed op jezelf en een daglichtlamp en extra vitamine D kan ik je van harte aanbevelen. Dit samen met de afwisseling van inspanning en ontspanning ben jij weer zo hét mannetje! 🙂

    Like

Geef een reactie

