@Slinkzelf

@Slinkzelf Rolling stones of Beatles? Weet je nog dat je moest kiezen? Je was een suffe lul of je was een wilde rebel. Weet je nog? Die goeie ouwe tijd? Nee, ik ook niet. Voor m’n tijd. Maar als je het mij nu vraagt hebben Beatles toch wel een bult bagger gemaakt hoor en neig ik meer naar de Stones.
Zo, die vraagstelling is ook weer uit de wereld. Rolling stones is de beste band evah. Ik heb gesproken. Dat is mijn oordeel. Daar moet u het mee doen. (Of is het tòch Pink Floyd? Ah joh, boeiuh.)

Tegenwoordig hebben we weer zo’n kampfight. Facebook of Twitter? Het mag duidelijk zijn dat ik van de Twitter ben. Facebook is voor (huis)vrouwen. Punt!
Twitter is sneller. Twitter is makkelijker. Twitter is anoniemer. Is er in de wereld iets gebeurd? Hashtag (#) die shit en wolla, een hele rits informatie, vaak van ooggetuigen, staat voor je klaar.
Ben je iemand zat? Block die ding! Maar daarmee laat je je wèl kennen en ben je een sneuneus. Beter zet je de ‘Negeer’ stand aan. Daar merkt de volger niets van! Ik heb er een paar! Whoehahahaha.
En je kunt jouw account op slot gooien. Je bent dan alleen zichtbaar voor jouw volgers. Maar dan ben je een droeftoeter en heb je iets te verbergen. Of je bent recalcitrant en ben je een eikel/eikeles.

Ik ben vooral lollig op Twitter. Staat ook in m’n bio; “Lolbroek in ruste”. Ik heb geen zin in zware onderwerpen. Of in online verbale bonje. Niet meer. De kenners weten dat dat wel eens anders is geweest!
Tevens staat in mijn bio “Maywoodfan”. En ja, je zou denken dat dit al aangeeft dat je me niet al te serieus moet nemen. En dat hoeft natuurlijk ook helemaal niet. Maar mensen, luister eens naar ‘Late at night’. Dat is toch een gegarandeerde top 10 hit in de top 2000? Ik kan in elk geval niet stil blijven zitten als ik ‘m hoor.
En tenslotte introduceer ik me met “Doet willekeurig huwelijksaanzoeken”. Da’s een test. Vink lollig.
Natuurlijk wil ik niet trouwen. De laatste keer dat ik wilde trouwen was nooit. Achterhaald idee. Trouwen is een complot van de belastingdienst. Dat zeg ik!
Nee, het is een test om de reactie te peilen. Ben ik met je aan het tweeten en ben ik het met je eens, kun je de donder er op zeggen dat ik reageer met ‘Trouwen?’. Reageer je gevat, weet ik wat voor vlees ik in de Euroborg heb. Reageer je als door een slang gebeten? Fuk joe, op jors en ‘Negeer’.
Dit doe ik trouwens alleen bij vrouwen. Maar ik heb dan ook voornamelijk vrouwelijke volgsters (hé mattie, weer eentje!). En vice versa is dat ook zo. Vanzelfsprekend volg ik ook mannen maar dat zijn er toch aanzienlijk minder. Maar die jongens die ik volg voegen iets toe of zijn lollig. Zo volg ik een erg komische (voornamelijk) politiek commentator met toevallig dezelfde naam als mijn zoon. Heerlijk grof duidt hij de politieke lamlullen.
En heb ik 2 tweets van mannen als favoriet staan (klut dat ìk die niet verzonnen heb!):
De accu van mijn telefoon was leeg dus heb ik even met m’n vrouw gepraat. Aardig mens is dat zeg! Whoehahaha.
En De laatste keer dat ik het Nederlandse elftal zo slecht heb zien spelen was de eerste helft. Dit stuurde hij de 2e helft! Whoehahaha.

Oh! En laat ik de DM niet vergeten zeg! Direct message. Dat is de chatfunctie van Twitter. Daar kun je toch wat vrijer ‘klessebessen’ zonder dat iedereen mee kan lezen. En dat is dè manier om de persoon achter het account beter te leren kennen. En er in mijn geval achter te komen dat ik heus niet die vrouwonvriendelijke player maar in wezen een heule lieve, zachtaardige, rustige jongen met af en toe horktrekjes ben.

Waar ik eigenlijk naartoe wil met dees anekdoot? Ik heb momenteel 60 volgers. En dat mogen er wel wat meer worden, vind ik persoonlijk. Laat ik eerst eens pogen het dubbele aantal te halen. Dat is toch wel het minste. Als ik het aantal bij sommigen zie, verdien ik dat zeker!
En wat je ervoor terug krijgt? Je komt in mijn testament te staan.
Waarschijnlijk als volger.
Maar wie weet? Misschien wordt je zelfs uitgenodigd voor de koffie en cake als het zover is.

We tweeten!

Geef een reactie

