Opsporing verzocht

Ellen

ZO! BAM!

Knal ik ff lekker het nieuwe jaar in! Goeiennn dag zeg! Je hebt entrees en entrees maar, lieve lezer, dit is me daar een ENTREE hoor!

Dit is haar dan. De vrouw waar ik de rest van mijn bruisende leventje mee door wil brengen. Ik heb mijn ogen de afgelopen 3 jaar goed de kost gegeven en ben tot de conclusie gekomen dat dit de ware is. Mijn perfecte vrouw. Dit is de vrouw waar ik alles voor wil doen.
Nou ja, bijna alles. Stel je voor dat ze wilt dat ik op zondagmiddag mijn teennagels rood ga lakken. Nou, dat kan ze dus mooi op haar buik schrijven. Kom op zeg, heb wel wat beters te doen op een zondagmiddag. En rood? Pffffff.
Maar verder ga ik voor haar (cliché alert!) door dalen, over bergen, zwem ik over zeeën, wandel ik door woestijnen en wat je verder in liefdesliedjes hoort.
Prachtige vrouw! Heerlijk lekker nonchalant haar. Een stel penetratie ogen. Een lief wipneusje. De perfecte mond. Niet tè aanwezige oortjes. Precies genoeg vlees op de botten. Een mooie teint. Een jaar of 40. Een geweldig karakter. Humor. Goeie baan. Een rijbewijs. Een woning. En ze zal ongetwijfeld nog wel wat pluspunten hebben waar ik nu zo gauw niet opkom. Wat wil een man als ik nog meer?

Dus Ellen (ik hoop dat je Ellen heet, vink een mooie vrouwennaam), meid, poedeliewoepsie, meld je even in onderstaande reactiemogelijkheid. Dan kunnen we de details van ons rest-van-ons-leven-samenzijn even kortsluiten. Ik heb je al geïntroduceerd bij m’n jongens, ze waren erg enthousiast en zien er ook naar uit je te ontmoeten.
Tot snel!

Man, wat een prachtig begin van 2015.
En dan heb ik ook nog de 30 miljoen gewonnen!

M’n dag kan niet meer stuk.

Geef een reactie

