Senior

pWRiIG9PMijn pa was handig. En met handig bedoel ik hàndig. De man kon alles. Hoewel ik hem nooit een band heb zien plakken trouwens. Hmm, interessant. Nou ja, mijn vader kon bijna alles dan. Voor een (lichte) verbouwing in huis draaide hij zijn hand niet om.
Het laatste fysieke bewijs van een verbouwing van hem is een tussenwandje in de badkamer in voormaligjes en mijn ex-huis. In 2007 kregen we het huis toegewezen en omdat de vorige bewoners er sinds 1674 hadden gewoond en alles zwarte kous, driedubbel behangen en overal vloerbekleed was moest er flink geklust worden. Zo ook in de badkamer. Met ons tweetjes en een baby op komst wilden we van de badkamer een douche/wasmachinekamer maken. Geen probleem. Pa ging er even voor zitten en no time later stond er een afscheidingswand. De Seniormuur, noem ik ‘m als eerbetoon.
Met nu 2 jongens in huis en de mogelijkheid tot een badkamerverbouwing door de woningstichting heeft voormaligje besloten dit aanbod aan te nemen. Ik weet niet precies wat ze van plan zijn of is maar de kans is aanwezig dat de Seniormuur tegen de vlakte gaat. Hoewel pijnlijk vind ik het prima. Als het een verbetering is, moet je het doen. Dat zeg ik!
We kunnen niet immer sentimenteel blijven, niewaar? ‘You never forget, you just move on’, zei een groot man eens.

Bovenstaande foto is van mij van jongstleden vrijdag.
Denk je er een snor en een sik bij dan kon dit net zo goed een foto uit 1990 zijn.
God, wat begin ik op ‘m te lijken…….

5 thoughts on “Senior

  1. Rob Alberts schreef:

    Mooi jij trots op je vader.
    Heeft jouw vader ook genoeg reden om trots op jou te zijn?
    Of is er alleen een groeiende uiterlijke gelijkenis?

    Nieuwsgierige groet,

    Like

  2. Dhyan schreef:

    Goh wat lijk je op jezelf…

    Like

Geef een reactie

