Blij

FeesjeGisteravond/vannacht sponsorde had ik m’n laatste feesje van het jaar en heb ik even iemand blij gemaakt zeg! Ik heb zelden iemand blijer gezien. Dat kun je natuurlijk ook wel aan mij over laten. Laat mij een lootje trekken en iemand wordt de blijste mens ter aard.
Ik had mezelf voorgenomen het feesje tot het eind toe mee te maken (lees; alleen bier drinken) want het vorige feesje dat ik sponsorde had eindigde in mijn schijndood zijn (lees; Wodka drinken). En dat was en is voor niemand leuk. Ja, goed. Er wordt nog wel ‘s een draak met me aangestoken en er worden nog wel eens grapjes over gemaakt maar DAT IS VOOR NIEMAND LEUK JA!!!!😡

Ik had me stiekem niet helemaal aan de afspraak gehouden. Mijn kadootje was 150% boven de afgesproken 5 euro maar daar was een heule goede reden voor. Hoe kun je nou iemand voor 5 euro blij maken, redeneerde ik. Ik had een 8GB USB-stickje gehaald en deze volgeplempt met muziek uit het allerbeste muziekdecennium ooit ever aller tijden, de 80’s. Daarvan wordt iemand vast blij. Misschien wel superblij, dacht ik zelfs nog even.
Nou! De spijker op z’n kop! Ik was me daar een partijtje blij. Man, wat was ik blij. Niet te beschrijven hoe blij ik was. Blijer zul je mij niet gauw krijgen. Is er een overtreffende trap van blijst? Zo blij was ik!
Eindelijk, EIN-DE-LIJK af van fuQ-muziek!!! Iiiiiiiiieeeehaaaaaaa!😍

A, E, H, L, M, R, S, S en P, bedankt voor een heule gezellige avond.
Dat had ik net even nodig.

8 thoughts on “Blij

  1. Rob Alberts schreef:

    Jouw leedvermaak geeft dus geen vermaak bij anderen maar veel leed?
    Wat een ijzersterke zin:
    DAT IS VOOR NIEMAND LEUK JA!!!!

    Fijne verdere decemberdagen, feestdagen.

    Vriendelijke groet,

    Like

    • von Bloghausen schreef:

      Het is een aantasting van mijn zorgvuldig opgebouwde imago. EN KOM NIET AAN MIJ EGO!!!!

      Like

      • Rob Alberts schreef:

        In werkelijkheid ben jij natuurlijk een liefhebbend, zachtaardig, gevoelig en sociaal persoon.
        Jammer genoeg ken ik alleen jouw ongenuanceerde bikkelharde blogpersonage.

        Aan jouw EGO zal ik nooit komen.
        Ik lees en reageer alleen af en toe op jou blogposts.

        Vriendelijke groet,

        Like

      • von Bloghausen schreef:

        Ik doelde op zij die om mijn leedvermaak gniffelen.
        Vind je me (nog steeds) ongenuanceerd en bikkelhard? 😳
        Ik vind zelf dat ik inmiddels een stuk kalmer ben geworden😞

        Like

  2. Dhyan schreef:

    Dat jij blij bent dat is wel duidelijk met zo iemand als jezelf, maar euh..

    de ontvanger?

    Was die blij?

    Like

  3. Dhyan schreef:

    Was dat cadeau, die usb stick met jaren 80 muziek dus voor jezelf, in welk geval het gezegde opgaat dat een kinderhand gauw gevuld is.

    Like

Geef een reactie

