En verder……….

KerstklaasDus, een zwarte Sint is het geworden. Op de tweedehands schimmel van de blanke Sint…………
Weet je, ik vind het allemaal best. Ik ben er wel klaar mee. Zie wel wat ze volgend jaar weer gaan verzinnen. Ik weet wel dat ik halverwege september aan de bel ga trekken over het gebrek aan schaars geklede en prettig gevormde Pieteressen. Want ik stoor me er vreselijk aan dat het Pietenbestand bijna volledig uit strak dichtgeknoopte mannen bestaat. Eens zien hoever ik kom met m’n beklag.

Morgen ga ik Sinterklaas met m’n gezinnetje en schoonfamilie vieren. Jahaa, ex, dat weet ik ook wel. Maar zo zien wij het niet. Klaar! Zoonlief vroeg een skateboard en zeun een grote vrachtwagen. Ben benieuwd wat voormaligje Sinterklaas gekocht heeft. Het is voor mij ook een verrassing. Zou ik ook iets krijgen? De man die alles wat z’n hartje begeert al heeft? Oeioeioei, ik houd het bijna niet van spanning!
En zaterdag ga ik grote mensen-Sinterklaas vieren. We hebben een tijd terug lootjes getrokken en ik hoop vanzelfsprekend dat zondag (*flauwe grap-alert*) een vrouwspersoon mij getrokken heeft.
Degene die ik heb kan de borst(en) nat maken. Want ik heb me daar een gedicht jonguh!!!!! Dat vind ik eigenlijk het lolligste, een enorm afzeikgedicht maken. Dat mag 1x per jaar, vind ik. Iemand volledig afzeiken.
Normaal gesproken ben ik niet zo. Dat weet je. Maar met Sinterklaas mag de waarheid best wel eens verteld worden. Dat zeg ik!

Ik heb via de sociale media begrepen dat Chris Rea inmiddels ook al weer onderweg is naar huis voor kerstmis. Laten we hopen dat hij George Michael dit jaar eens over zijn motorkap jaagt.

Geef een reactie

