Onderbroekenlol

OnderbroekenlolBioscopen, ik vind daar wat van.
Ik houd er niet van. Goed, het beeld en, nog meer, het geluid is geweldig. Maar het is gewoon niet mijn ding.
Zoals bekend erger ik me nogal gauw en het mag ook geen verrassing heten dat ik die ergernis ook hardop uit. En in een bioscoop erger ik me, laten we zeggen, sneller dan gauw. Heul snel.
Ik erger me aan die kutklapstoeltjes. Ik erger me aan die kutdeelarmleuningen. En ik erger me vooral aan luitjes om me heen. Goh, verrassend! Meestal is degene achter en voor me iemand met een hoog irritatiegehalte.
Vandaar dat ik me dus ook zelden vertoon in een bioscoop. Mocht je onverhoopt in het geniep een date met mij gepland hebben, je bioscoopbroek uit de mottenballen gehaald hebben en bioscoopkaartjes gekocht hebben voor het weekend van 29 november, dan moet ik je dus teleurstellen. Op jors, ik ga niet.
Maar da’s niet alles hoor. Wat dacht je van die prijzen? Een rondje voor de hele zaak hoef je nu niet meer te doen. Je bent een weekloon kwijt! En als je er dan ook nog een zakje snoep bij neemt, berg je dan maar op. Dan kun je je boot wel verkopen.
Maar het ergste is het filmaanbod. Dat is tegenwoordig toch om te janken? Droeviger worden ze niet meer gemaakt. Flikker toch op met die Nederlandse om-het-kwartier-tieten-films! (oh wacht……………………. Oh nee, Carice van Houten of die andere met haar plastic bek, kom hoe heet ze? Blèèèègh! Barf!) Gay toch up with those spectacle-with-strange-looking-people-movies. Mensen die daarvoor naar de bioscoop gaan zouden ze preventief uit de samenleving moeten plukken. Dat zeg ik!

Bijna dagelijks rijd ik langs de bioscoop langs de snelweg en multimegafilmposters proberen me telkens weer naar binnen te zuigen. Maar ik houd me elke keer weer groot. Fuk hun! En ook vandaag kwam ik er voorbij gesjeesd. Ik had mezelf voorgenomen er gewoon niet meer op te letten maar vandaag was mijn vlees zwak. Ik keek toch even stiekempjes.
Wàààààààààààààààààààt? Dumb and dumber to? Één van de meest lollige films ooit heeft een vervolg? Ik kreeg een flink stijfje.

Man, wat heb ik 20 jaar geleden in een bult gelegen om deel 1! Dat hij die sneeuwbal vol in haar smoel gooide…………….HI LA RIESJ!!!!! En er was nog veul meer!!!! (Fragmenten zijn welkom)
Wie had ooit gedacht dat die knijter een herhaling zou krijgen? Love them guys in Hollywood!

Hieronder de trailer.
Nu maar wachten op de dvd want had ik al gezegd dat ik een pleurishekel aan de bioscoop heb?

One thought on “Onderbroekenlol

  1. bhdyuh@gmail.com schreef:

    barbour jackets uk sale outlet

    Like

Geef een reactie

