Missies

IMG_4905 Tja, ik zeg maar zo; Als je een flutverhaal gaat typen, dan maar lezers trekken met een foto. Want ik wil die 10.000 aan het eind van het jaar halen. De teller staat as we typ op 8959.

Vandaag had ik de schoonmaakkriebels. Maar dan echt. Spinnenwebben, stofwolken en overige viezigheden belemmerden mij om een dutje te doen. Ik werd maf van dat gefriemel op m’n gezicht. Dus dacht ik, kom, laat ik m’n moeder eens na doen. Ik ben in de badkamer begonnen en MÉÉÉÉN, wat een werk is dat! Het rook er al een tijdje niet echt frisjes en ik dacht steeds dat de afvoer van onderste buurvrouw vol zat met 85 jaar aan huidschilfers. Maar het bleek dat mijn leidingen ook niet geheel vrijuit gingen.
Hierna was mijn woonkamer aan de beurt. Met een doekje en de fles Glassex ben ik alles nagelopen. En daarna heb ik de boel ook nog schoongemaakt en opgeruimd. Ik vond het een hels karwei. Ik had er na 5 uur dan ook totaal geen zin meer in. En dat kwam goed uit want ik vond wat cd’s met foto’s erop.

Oeioeioei, wat zou daar allemaal op staan? Ik startte fluks de laptop op. Ik was reuze nieuwsgierig.
Het zijn foto’s van jaren geleden. Ik heb ze al een tijd niet gezien. Vooral oja!-foto’s. Maar ook de wat pikantere (zie boven). En natuurlijk, niet te vergeten, van al mijn missies. Ik heb er nogal wat opzitten, kan ik melden. Ik geef toe dat het de laatste tijd een stuk rustiger op dat gebied is maar vroegah ging ik nogal eens op missie.
En al klikkend op de laptop kreeg ik een interactief ideetje. Een interactief ideetje waar jij, lezer, aan mee kunt participeren doen. Zie het als een good old PRIJSVAAG. Let op! Er staat kunt. Je hoeft niet mee te participeren doen. Het is geheel vrijblijvend. Maar wacht tot je de hoofdprijs hoort!
EEN GEHELE AVOND MIJ OVER DE VLOER!!!!!!!!!!!!!!!!!

WAAR ZIJN ONDERSTAANDE FOTO’S VAN MIJN MISSIES GENOMEN?

Om je een beetje op weg te helpen volgen hier keuzemogelijkheden: Avignon – Cote d’Azur – Dominicaanse Republiek – Florence – Groningen – Isla Margarita – Julianadorp – Kreta – Lago Maggiore – Lucca – Mexico – Mont Blanc – Mont Ventoux – Montreux – Normandië – Pont du Gard – Gorges du Verdon – Vlissingen.

Ik zou zeggen; Succes. Moge de beste winnen.

AvignonCote d'AzurDominicaanse RepubliekFlorenceGroningenIsla MargaritaJulianadorpKretaLago MaggioreLuccaMexicoMont BlancMont VentouxMontreuxNormandiëPont du GardVerdonVlissingen

 

8 thoughts on “Missies

  1. Rob Alberts schreef:

    Zo’n score met bezoekers wil ik ook wel halen.
    Heb je tips?
    Nieuwsgierige groet,

    Like

  2. Mack schreef:

    Zeg, waar is jouw borsthaar, knaapje?

    Like

  3. von Bloghausen schreef:

    Niemand die mee participeert doet aan de prijsvaag? 😞

    Like

  4. Dhyan schreef:

    Groningen?

    Like

Geef een reactie

