Derde kamer

BouwenZo nu en dan, af en toe en soms bedenk iets briljants en slinger ik het het www op. Zo ook gisteren.
Ik las over, keek aan en hoorde toe hoe onze volksvertegenwoordiging zich wèèr in allerlei bochten wrong om ons, het volk, maar wèèr eens voor te schotelen dat het heus allemaal goed komt. Terwijl wel duidelijk is dat dat niet zo is.
Nu ben ik er al jaren klaar mee en pleit ik al jaren voor een coup maar er schijnen nog veul te veul mensen (die kostbare zuurstof gebruiken èn met stemrecht) te zijn die er geen ruk van snappen.
Voor die mensen; Op Jors – Fuk Joe – en De Tering.

Mijn plan: We bouwen gewoon een Derde kamer. Een Derde kamer waarin een zooitje onafhankelijke luitjes (met mij als CEO natuurlijk) zitting nemen. Haha, laat ze de rambam krijgen met die Eerste en Tweede kamer! We erkennen die oplichtersbende gewoon niet meer.
En we bouwen die Derde kamer bij mij in de buurt. Ik zit in het midden van het land. Fuk de Randstad! Nederland is groter dan enkel daar!
Maar mijn plan omhelst meer natuurlijk. De verkiezingen worden openbaar. Je moet aangeven op wie je gestemd hebt. Bij de coalitievorming komt er dan een meerderheid uit. Heb jij op één van deze coalitiepartners gestemd, Op jors – Fuk Joe – en De Tering voor je! Je bent de komende 4 jaar afhankelijk van de meerjareennukken, de meerjarenplannen en de meerjarenaarsnaaierij van JOUW regering. HAHAHAHA (ik bulderlach in jouw richting!)

De verstandige mensen, die dus wèl inzicht hebben en niet op één der coalitiepartners hebben gestemd, kunnen zich aanmelden bij de Derde kamer. En zij hoeven zich dus niet te houden aan de wetjes en de maatregeltjes van de regering.
Ja. …………………. En ehm? ……………..Tja, verder moet ik het plan nog uitwerken.
Maar laten we eerst maar eens beginnen met bouwen. Dat zeg ik! Wie is een beetje handig?
En, oja, we moeten ook leden hebben natuurlijk. Ik ben sowieso van de partij.
Wie volgt?

Geef een reactie

