VB nu ook op FB!

VBH

Vind je het ook zo irritant om alle anekdoten van dees jolijtsijt te moeten zoeken tussen de woordgrappen, lollige opmerkingen, de poep -en piesgrappen, de schunnige prachtlijffoto’s, de foto’s en video’s van zoonlieven op mijn Facebookpagina? Ja hè? Zeg het maar eerlijk. Je kunt mij toch niet kwetsen.
Nou! Laat ik daar nu een oplossing voor bedacht hebben! Een heuse ‘Von Bloghausen’ pagina.
Kijk eens aan: https://www.facebook.com/vonbloghausen

Hier zal ik vanaf heden de hilarische, de komische, de lollige, de realistische, de ontroerende, de tranentrekkende, de zwartgallige en immer waargebeurde verhalen dumpen. Zie het als een blijk van dank voor de steun naar jullie toe.
De pagina is geheel gratis te bezoeken en elke like levert mij 123 Euro op.
Oh klut, dat laatste was inside information………..

11 thoughts on “VB nu ook op FB!

  1. Rob Alberts schreef:

    Ben je vanaf nu een feestboeker of blijf je een blogger?
    Vragende groet,

    Like

  2. von Bloghausen schreef:

    Zo! Nu ook mèt link

    Like

  3. Dhyan schreef:

    Het was leuk je te hebben ontmoet, op feesboek zie je mij niet.

    Like

  4. Eva schreef:

    Goed idee! Kun je die berichten ook op alleen vrienden zetten op zo’n community pagina?

    Like

  5. Eva schreef:

    Nou ja, alle berichten staan bij jou nu op openbaar en ik zou dat zelf niet willen..

    Like

Geef een reactie

