Slappen

SlapIk moet maandag weer aan het werk. Vanaf maandag kan ik niet meer de hele dag een beetje relaxed op de bank liggen. Dan zit mijn vakantie erop. Haha, snap je die woordspeling? Dan zit mijn vakantie erop?…………….. Op die bank?………..Erop zitten?……. En dat ik er dan niet meer op kan liggen?………..Man, ik vind ‘m hilarisch.
Jep, maandag klokslag 6.00 uur stap ik HQ van De Organisatie weer binnen.
EN DA’S MAAR GOED OOK!
Ik weet niet of je het nieuws een beetje gevolgd hebt maar zo hier en daar in de wereld loopt het behoorlijk uit de klauwen. En is het je ook opgevallen dat het precies in mijn 3 weken vakantie uit de klauwen is gelopen? Ik vind dat allang geen toeval meer. Zij zijn natuurlijk ook niet van gister. Als de kat van huis is…………… Je kent het.

Maandag maar eens zien op welke slapmissie ik gestuurd word. Want het lijkt me wel duidelijk dat er hier en daar in de wereld even flink rondgeslapt moet worden.
DOE ALLEMAAL ‘S EEN BEETJE NORMAAL MAN! *SLAP*
LAAT DIE MENSEN MET ANDERE IDEEËN ‘S MET RUST MAN!! *SLAP*
LAAT DIE MENSEN GEWOON ‘S HUN WERK DOEN MAN! *SLAP*
KAP ‘S MET DIE AANDACHTHOERIGE DEMONSTRATIES MAN! *SLAP*
GA NOU ‘S UIT ETEN MET ME MAN! *SLAP* (oh wacht, da’s een privé dingetje).

Lieve lezer/leester, vanaf maandag ben ik, De leesbrilman (voorheen SuperAnus), weer werkzaam als zijnde jouw hoeder van pais een vree op dees planeet. Jouw gemoedstoestand gaat me vanzelfsprekend erg aan het hart.
Maandag maar eens zien waar ik het dringendst nodig ben. Ik heb gisteravond John Rambo orde op zaken zien stellen in Birma. Dat kan ik dus van het lijstje schrappen.
Ik heb er zin an. Ga nu maar eens even alvast m’n legging strijken.

3 thoughts on “Slappen

  1. Dhyan schreef:

    Ik ben zeer benieuwd wat het journaal maandag te melden heeft.

    Like

  2. Dhyan schreef:

    En dankzij je wereld reddende activiteiten bestaan wij nog.

    Like

Geef een reactie

