Wat ik me nou afvraag hè?

DenkerJAAAAAAAAAAAAAAAAH! Weer tijd om jou te betrekken in de hilariteiten op dees jolijtsijt. Ook wel bekend onder de noemer: INTERACTIE (intercourse, voor de Engelse lezers hiero). Het hoeft tenslotte niet altijd alleen maar van mijn kant te komen. Niewaar?

Wat wil ik nu weer van je op muziekgebied weten?
Wat is hèt nummer (muziekkenner) / lied (gay) / liedje (Tros muziekfeesttokkie) / song (overdrijvo) dat het beste bij jou past?

Iedereen heeft wel een nummer waarvan je denkt dattie voor jou is geschreven, dattie over jou gaat of dattie jouw karakter weergeeft. Ik heb er ook één en het zal voor niemand een verrassing zijn dat het ‘Peter Blankert – Het is moelijk bescheiden te blijven’ is. Heerlijke meedeiner met een tekst vol zelfspot. En ben ik dat ook niet in een notendop? Een heerlijke meedeiner met teksten vol zelfspot? Ja, ik dacht het wel. Hoewel, meedeiner? Ach, je weet wat ik bedoel.
Grappig trouwens, ik wilde jou eerst vragen naar hèt nummer wat jij vindt dat op mij slaat. Maar ik ken een paar lezers/leesters die dan met de meest baggerste muziek aan komen. (Zouden er nummers zijn met flapdrol, arrogante lul of enorme eikel?)

Peter Blankert dus, dat is toch wel mijn lied. Maar dat is een beetje een lolnummer. Extreme met Get the funk out is ook eentje die wel op mij slaat. “If you don’t like what you see here, get the fuck out!” Ze mochten in dat puriteinse Amerika toen niet FUCK op de hoes als titel gebruiken. FUNKLAND!
Als je iets niet bevalt, flikker dan op. Da’s ook wel een motto van mij. Heb je moeite met mij? Is jouw probleem (tenks Tas!).

Dus lieve lezer/leester, wat is nou dat ene nummer wat zo betrekking heeft op jou? Vertel het me. Mik het in de reacties.
Ja, mik het eens in de reacties hieronder. Dat zou eens een keer leuk zijn!

12 thoughts on “Wat ik me nou afvraag hè?

  1. readmarga schreef:

    I’m a bitch, I’m a lover…

    Like

  2. readmarga schreef:

    Ja die, gevolgd door een intens indringend lalala.

    Like

  3. Daan schreef:

    What doesn’t kill you makes you stronger van Kelly Clarckson! Erg toepasselijk nu ☺️

    Like

  4. woordvantas schreef:

    Hold on – Di-rect

    En graag gedaan 😉

    Like

  5. @BijstandsMama schreef:

    Robbie Williams – Feel

    Like

Geef een reactie

