Zwart

BlackTja, wat moet je schrijven op een dag als deze? En wat moet je op dees jolijtsijt schrijven op een dag als deze? Ik vind niet dat ik ouderwets lollig, woordspelerig en hilarisch uit de hoek kan komen. Of eigenlijk wel hoor. Maar ja, ik wil op een dag als deze ook niet iemand voor de tet stoten dus…………….dilemma.

Laat ik voorop stellen dat ik het verschrikkelijk vind wat er gebeurd is. Sterker nog, ik vind het onrealistisch. Ik kan er met al mijn fantasie (en dat is heul veul!) niet bij dat er daadwerkelijk mensen op deze kloot bestaan bij wie het in de hersenpan opkomt om een vliegtuig op 10 kilometer hoogte uit de lucht te schieten. Onschuldige mensen. Op weg naar hun vakantie. Naar hun familie. Naar een seminar. Net zo min begrijp ik mensen die met een vliegtuig een gebouw binnen vliegen trouwens. Of Christenvrouwen ontvoeren. Of een geweer leeg schieten op een school of in een winkelcentrum.
Ik kan dat gewoon en simpelweg niet vatten. Ik wil die mensen ook helemaal niet vatten of begrijpen.
Het enige wat ik die lui mee wil geven; Draai jouw probleem nou eens even helemaal terug naar de essentie. Waar gaat het eigenlijk om? Waar is het om begonnen? Wat was de oorzaak?
En denk dan nog eens 10 keer na voordat je tot dit soort achterlijke acties over gaat.
Stelletje lafbekken!

4 thoughts on “Zwart

  1. eenmars schreef:

    Ik vraag me dat altijd wel af.
    Niet omdat ik ziekelijk gestoord ben, of ideeën wil opdoen. Maar ik wil weten, waarom. Waarom wil je dat? Welk doel heb je voor ogen om zulke daden te plegen?

    Like

  2. Estrella schreef:

    En ondanks dat de meeste mensen rationeel denken gebeurt er zoveel shit… Beangstigend.
    Hulpeloosheid, onmacht en verdriet, dat zijn bij mij de gevoelens die, in willekeurige volgorde, de boventoon voeren…

    Like

Geef een reactie

