Prijsvaag!

prijsvaagIIIIIIEEEEEEJAHOOORRRRRRR.
Het is weer de hoogste tijd voor een interactief kwisdingetje op dees jolijtsijt!

Doe je haar los. Trek je string strak. Schud de tetten los. Leg de piem lafjes op links. Veeg de poepert later af. Schop je schoonmoeder in de hoek. Zet je schoenen buiten de deur. Plak de kinds achter de plinten.
Laat je door niets en niemand afleiden en schakel hulplijnen in!

Hier komt tie dan, de vraag die alle vragen van vandaag overbodig maakt.
Komt tie hoor! Ben je er klaar voor?………………………….Zeker weten?
Nou, hou je vast. Komt tie;

WELK HEUGLIJK EN LEVENSVERANDEREND FEIT GA IK ZONDAG 15 JUNI UITBUNDIG VIEREN?

En of ik het ga vieren! Ben namelijk dat weekend volledig vrij!
(ps. ik ben dus in te huren voor het opleuken van jouw leven. De 57e beller/whapper/sms’er/reagant mag zich de gelukkigste noemen.)

10 thoughts on “Prijsvaag!

  1. Dhyan schreef:

    Weet ik veul ??
    Je scheiding ?

    Like

  2. Dhyan schreef:

    Nope ?

    Like

  3. Je link staat er 😉 enne die andere ding heb ik ook aangepast. Nog even leren hoor… 🙂

    Like

Geef een reactie

