Wanhoop nabij

AnabooltjeJa, je leest het goed, lieve lezer. Ik ben inmiddels de wanhoop nabij. Op bijna 1000 dagen het alleen rooien ben ik momenteel in staat de spreekwoordelijke handdoek te werpen. Het spreekwoordelijke bijltje erbij neer te gooien. Maarten te pijpen (huh??). Mezelf erbij neer te leggen. En geloof me, ik heb echt wel m’n best gedaan hoor. Ik heb vrouwen aangesproken. Ik heb vrouwen aan het lachen gemaakt. Ik heb vrouwen complimenten gegeven. Ik heb vrouwen geliked. Ik heb vrouwen geLexaat. Ik heb vrouwen geTindert. Ik heb vrouwen, tja, wat heb ik eigenlijk niet gedaan om mezelf aan te prijzen? Maar heeft het tot resultaat geleid? Nee, daar kunnen we niet echt van spreken.
Nu realiseer ik me natuurlijk ook wel dat mijn lat ietwat aan de hoge kant ligt (zie vooral de categorie Von Relatiehausen voor intieme details). Maar hé, ik ben dan ook niet zomaar iemand hè? Ik ben wel mooi even ‘Leesbrilman’ (voorheen SuperAnus). De man die je om een boodschap kunt sturen qua superheld strapatsen.
Maar goed, dat heeft me dus tot op heden 0 komma 0 relatie opgeleverd. En zo ging ik dus eens bij mezelf te rade. Zou het een wijs besluit zijn om mijn ballotagecommissie te ontslaan en mijn eisenpakket een ietsiepietsie kleinigheidje te versoepelen?
Ja, is het antwoord. Denk ik. Hoop ik.
Laat ik beginnen met de leeftijd. Omdat de vrouwtjes tussen de 36 en 40 me massaal links laten liggen, verruim ik die grens naar 50 (hoi Es!). En van 30 tot 35 zijn ook welkom. Tussen 25 en 30, prima. Maar ook vrouwtjes tussen de 20 en 25 hoeven zich vanzelfsprekend niet uitgesloten te voelen. Maar lager ga ik echt niet hoor!
Dan hoef je natuurlijk niet alleen uit te blinken in het huishouden. Hahahaha, kom op zeg. Dat is toch een ouderwetse en ook achterhaalde gedachte? Dat weet ik natuurlijk zelf ook wel. Als je dit kan combineren met je weg vinden in een supermarkt, schroom dan niet en meld je bij me.
Haarkleur vind ik ook niet zo belangrijk meer. Ik weet ook heus wel dat niet elke vrouw Heather Locklearhaar kan hebben. Dus heb je Jennifer Anistonhaar, Eva Mendeshaar of Salma Hayekhaar dan is de kans vrij groot dat je mijn volledige aandacht hebt.
En tenslotte een heikel punt; Tetten. Daar stap ik ook van a………………..*ik waterboard mezelf!!!!* NEE!!!!! NEVER!!!!
…………………………………………………………………..
Nou okee dan. Tetten is niet meer een verplichting. Tetjes zijn ook prima. Of borsten. Of borstjes…………. zucht.
Ik ben ook een slappe zak hè?

Zo! Dat is het wel hoor. Als ik nog meer van mijn principes overboord gooi kom ik niet meer geloofwaardig over. Hier moeten jullie vrouwtjes het mee doen. En wat krijg je ervoor terug, vraag je je af? Nou, klik eens op bovenstaande foto. Da’s toch een prachtige, linksdragende ultieme stoere vent *paddum tssh*? Wees eerlijk.
Mocht het nu nog niet lukken, die kans is immers immer aanwezig, dan haal ik mezelf van de Liefdesmarktplaats. Dan werp ik de handdoek. Dan gooi ik het bijltje. Dan pijp ik Maarten. En leg ik mezelf neer.
Het is nu aan jullie. Vrouwtjes.
Ik verneem het allemaal wel.

7 thoughts on “Wanhoop nabij

  1. Estrella schreef:

    *proest*! Gekkie!
    Als ik kon…je weet toch. 😉
    1 aanbeveling: Maarten pijpen, vooral nìet doen. Echt niet. Houden wij wijfjes niet zo van, Maarten-pijpende mannen.

    Like

  2. Dhyan schreef:

    Tja Estrella als je de wanhoop nabij bent dan ben je zelfs bereid Maarten te doen. Maar hij kan dat beter niet laten weten idd.

    Like

  3. eindelijk! Misschien wordt het nog wat met je…

    Like

  4. readmarga schreef:

    Goeie tip, vrouwen hebben een gruwelijke hekel aan het woord tetten. Gebruik dat dus nooit in gezelschap ;-).

    Like

Geef een reactie

