Prijsvaag

prijsvaagMan man man. Sjonge jonge jonge. Wat heb ik gisteren genoten van de interactie tussen jou, lezer, en ik, producer/presentator/bedenker van dit weblog. Zelden zoveel lieve, sympathieke, energieke en fijne reactie in onderstaand reactiegebied gehad. Het deed en doet me nog steeds goed. Het geeft toch een zwoele extra dimensie aan mijn toch zo lege leventje.
En om dit gevoel warm te houden, kom ik vandaag met wèèr een interactief iets om jou, lezer, te laten participeren op dees jolijtsijt.
Ik heb het al eens eerder gedaan en nu, na een behoorlijk lange afwezigheid, issie weer terug: DE PRIJSVAAG.
Gewoon een vage vraag waar een vaag antwoord bij gezocht moet worden.
Ik hoor je denken; “JOTTUM!!!!! Een spelletje”.
Ja, inderdaad een spelletje. Ook daarvoor kun je natuurlijk gewoon hier terecht.

Omdat ik jou, lezer, als intelligentsia bestempel, ga ik beginnen met een muziekvraag. En niet zomaar één, NEEN! eentje met een cryptische lading.

Welke 2013-hit bedoel ik met onderstaande?????

WELKE SCHAT STOPT DAT TYPETJE IN Z’N KONT?

Stuur jouw antwoord in en maak kans op geen prijs.

Succes.

Geef een reactie

