Dating

LexaZo zonder doucheputje is ook maar eenzaam dus dacht ik ‘kom, laat ik eens kijken hoe het op dè datingsite (ahum) van Nederland is’.
Ik wist de gegevens van mijn vorige aanmelding niet meer dus heb ik me gisteren opnieuw ingeschreven. Of ingeschreven? Ik heb het gratis gedeelte gepakt. Kom op zeg, ga geen geld steken in een relatie. Oh wacht.
Het gratis gedeelte houdt in dat je wèl alle zoeksters kunt zien maar dat je geen contact kunt leggen. Ja, met een knipogende smiley, een flirt.
Dus.

Waarschijnlijk lezen ze daar op de Lexaburelen mijn jolijtsijt ook want die lokkertjes waar ik vorig jaar over schreef zijn in geen velden of wegen meer te bekennen. Man man man, wat een droevigheid qua zoeksters. Nu ligt mijn lat vanzelfsprekend best hoog maar HALLO! Kom op zeg. Ik heb soms het idee dat ik naar de lijst van vuurwerkslachtoffers zit te kijken.
En dan wat ze schrijven bij die profielteksten. “Ik hou van een wijntje op z’n tijd.” (ja, duhuu, hoe wil je het anders gezellig houden?). “Of een goed gesprek voeren.” (ben geen sociaal werker). “Ik doe graag leuke dingen met vriendinnen.” (hmm, interessant). “Ik hou van paardrijden.” (hmm, kinky). “Heerlijk uren met de hond over het strand wandelen.” (een hond heeft beweging nodig, ik niet).
Sowieso, vrouwen op de foto innig knuffelend met een paard, hond, cavia of goudvis scroll ik zonder pardon voorbij. Evenals griezels met ijzer in hun gezicht. En achterlijk grote zichtbare tattoo’s. Daar heb ik niks mee. Daar wil ik niks mee te maken hebben. Opdonderen. Doorlopen. Niets te zien hier, mensen.

Wat wèl elke vrouw zoekt is een man met humor. En dat is een beetje een ruim begrip. Ik heb humor. Al wordt die humor niet door iedereen gewaardeerd begrepen. Hans Teeuwen heeft humor. Theo Maassen heeft humor. Het schijnt zelfs dat Najib Amhali humor heeft. Ze bedoelen natuurlijk een man die ze aan het lachen maakt.
Ik heb mezelf in elk geval beschikbaar gesteld met een uiterst lollige gebruikersnaam en profieltekst:

ZITOPDEBANK
ik ben multi-miljonair. En geheim agent. En ex van Sylvie.

Als dat geen zoeksters trekt weet ik het ook niet meer.
Ik heb as we speak inmiddels 42 bezoeken gehad. En 1 bericht (hahaha, leuk je profiel tekst, ik……… En meer kan ik niet lezen want gratis account, zucht). Oh, en er hangt nu iemand in de chat maar die kan ik ook niet beantwoorden.
Maar da’s eentje van 42, zonder foto. Ergo, kansloos. Opdonderen.

Nu ga ik maar even rustig onderuit op de bank zitten en afwachten wanneer er een betalenswaardig exemplaar voorbij komt.

 

3 thoughts on “Dating

  1. Dhyan schreef:

    Alles wat ik aan huwbaars tegen kom zal ik je kant opsturen.

    Like

  2. Pien schreef:

    Zo kom je natuurlijk nooit aan een waardevolle en betekenisvolle relatie! :p
    Niet alleen mannen kijken alleen naar de foto’s van de dating-profiel, die overigens idd vaak kansloos zijn.. ( ontbloot bovenlichaam zonder hoofd, met een vriendengroep die waarschijnlijk uit Maaskantje komt, in je trouwpak met nog net de arm van je ex op je schouder etc etc) Wat mij wel aansprak ( in de tijd dat ik ingeschreven stond) was een profiel met beetje sarcasme en zelfspot, niet te verwarren met arrogantie ;-).

    Misschien een idee om je op te geven voor speeddaten?

    Like

Geef een reactie

