Level 42

lift

En zo ben ik vandaag aanbeland op de 42e verdieping van het leven. Van mijn leven. Eens zien wat deze verdieping me brengt.

Je kunt me feliciteren in de reacties hier onder, via de telefoon (06-xxxxxxxx of 03xx-xxxxxx), via de sms (06-xxxxxxxx), via Whatsapp (06-xxxxxxxx), via mail (xxxxxxxxxxxxxx@hotmail.nl), via Twitter of via Facebook.
Mag ik je succes wensen? Succes.

(ps. alleen berichten afgesloten met een XXX neem ik serieus)

One thought on “Level 42

  1. Estrella schreef:

    En dan niet één reactie hier???
    Ik zeg: Foei!
    XXX.
    Oh, en alsnog gefeliciteerd.
    Vooruit dan, nog maar een keer:
    XXX

    Like

Geef een reactie

