Feesje

484350_502198436480084_276818376_n    En weer is het de hoogste tijd voor een feesje.  Zoals je weet ben ik gek op feesjes. Heerlijk vind ik ze, feesjes. Ik vind dat er er meer gefeesje moet worden. Het liefst elke dag een feesje, dat zeg ik! Er hoeft helemaal geen aanleiding te zijn voor een feesje. Ja, natuurlijk wel iets. Een beetje zinloos een feesje vieren slaat natuurlijk ook nergens op. Dan ben je best wel een lutser zeg, als je een beetje voor niets een feesje viert. Hahaha, weet je dat er echt van die mensen zijn? Die een beetje om eigenlijk helemaal niets in hun eentje een feesje vieren? Die moeten vroeger wel gepest zijn. Wat een kneuzen. Hahahahaha.

ZEUN TEUN IS VANDAAG 900 DAGEN JONG!!!

Ik ga even in m’n eentje een feesje vieren!!!!!

oh wacht.

 

Geef een reactie

