1500

Dit is m’n kleine grote jongen, Sam. Inmiddels schoolgaand en langzaam een echte Slink aan het worden. Want wat er ook gebeurt, hij is en blijft een Slink.
Ik ben ontzettend trots op ‘m. Hoe hij met de hele situatie van gescheiden ouders omgaat, ik kan er eigenlijk niet bij. Zo jong nog en toch al zo wijs.
Wie weet wat hij allemaal denkt? En wie weet wat voor effect het allemaal zal hebben als hij een paar jaar ouder is? Of puber? Of volwassen vent?
Het enige wat ik weet is dat ik er voor hem zal zijn. Wat er ook gebeurt.
Ik houd van dat kleine wijze mannetje.

Zondag is hij 1500 dagen oud. Mooi moment voor een klein feestje.

4 thoughts on “1500

  1. Smitsky schreef:

    Plop! Mooi ventje..!

    Like

  2. Mack schreef:

    Het is Sam, maar je noemt hem Wiebe, toch?

    Like

Geef een reactie

