25 jaar geleden

Jazeker lieve lezer, ik heb weer eens iets te vieren slash *ploppen*.
Ik vind dat je zo af en toe iets te vieren moet hebben. En laat vandaag nou zo’n dag zijn.
Vandaag 25 jaar geleden was een heuglijke dag. Vandaag 25 jaar geleden was een dag die ik nooit zal vergeten. En toevallig of niet, vandaag 25 jaar geleden was het ook 2 weken voor m’n verjaardag.
Wat valt er te vieren dan, Manus?
Nou, vandaag 25 jaar geleden was de dag dat mijn maagdenvlies brak.
Dat mijn lijf een heul ander niveau van extase doormaakte. Dat ik het vlezige met, ja, het vlezige vereeuwigde. Dat den knuist plaats maakte voor den flamoes. Dat ik de orgaskraan leegde in een warme, zachte grot in plaats van op m’n 12-pack (ja, het heeft me 25 jaren gekost om m’n huidige 24-pack te krijgen).

Het was ongeveer hetzelfde weer als vandaag (behalve de sneeuw en het vroor niet) en het was de spannendste avond van m’n leven. Ik weet nog dat ze na 13 seconden zei dat ik niet moest komen maar dat had ze beter 9 seconden eerder kunnen zeggen. Als ik eraan terugdenk, ben ik er nog steeds trots op.
Ben benieuwd hoe het met ‘r gaat tegenwoordig.

Dus met jouw welnemen trek ik even wat *plops* los.
Ik heb tenslotte wat te vieren!

Deze is speciaal voor haar, ‘m’n eerste keertje’

13 thoughts on “25 jaar geleden

  1. Martijn schreef:

    Cherio mate!

    Like

  2. von Bloghausen schreef:

    Om eerlijk te zijn had ik wel wat meer felicitaties verwacht. Zo vaak maak je dit niet mee!

    Like

  3. Mack schreef:

    De eenzaamheid slaat nu echt toe hè?

    Like

  4. Mack schreef:

    Maar wat was jij er vroeg bij zeg. Op je 25e al.

    Like

  5. von Bloghausen schreef:

    ps. Dat plaatje? Hek zelf gemaakt. Lollig hè?

    Like

  6. Mack schreef:

    Ja, plaatjes maken kan je goed ja.

    Like

  7. Eva schreef:

    Ik zou net zeggen ja, bijwerking van het vrijgezel zijn?

    Like

  8. Jordi schreef:

    Hahahahahahha

    Like

  9. Jenni schreef:

    En nu weer terug naar de knuist. Wat een herinneringen moet dat oproepen!

    Like

Geef een reactie

