Afleiding

Nu ik aan een drukke weg woon, valt me op dat er veel aanrijdinkjes, botsinkjes en ongelukjes plaatsvinden.
Vooral ’s morgens is het raak. De één na de ander knalt op mekaar of flikkert met de fiets de bosjes in.
En het grappige is dat het allemaal vrouwen zijn! Zie ik ze niet verontschuldigend uitstappen dan zie ik ze wel vol schaamte weer op de fiets springen. Ik lach me telkens een bult. Ik heb niets voor m’n enorme raam dus ik zie alles.

En waarom? Waarom vooral in den ochtend? En waarom alleen vrouwen? Ik heb geen idee.
Misschien dat ik met open badjas en de klabanus links omhoog voor het raam de krant lezend er iets mee te maken heb.
Wie zal het zeggen?

4 thoughts on “Afleiding

  1. Mack schreef:

    Dus je staat de krant te lezen voor het raam? Begrijp ik dat goed? Dan doe je het er dus om.

    Like

  2. Eva schreef:

    Je wordt (was al heel lang) een beetje een ouwe viespeuk, knul!

    Like

  3. Jenni schreef:

    De badjas open en de klabanus omhoog voor het raam? Dat verklaart alles. Het valt nou eenmaal niet mee om goed auto te rijden als je in een stuip ligt van het lachen.

    Like

Geef een reactie

