Contactadvertentie

De vrouwelijke belangstelling voor mijn persoontje, sinds mijn aankondiging dat ik weer een vrije jongen ben, valt me eigenlijk en eerlijk gezegd een beetje tegen. Kom op zeg, het is toch al een dikke week bekend!
De oorzaak laat zich raden en dat is dat het (nog) niet helemaal is doorgedrongen bij het vrouwvolk.
Raar maar waar, je zou toch denken dat het als een lopend vuurtje het roddelcircuit rond moet gaan. Noem mij een vrouw die niet in het roddelcircuit actief is.
Maar goed, ik wacht rustig af. Ik heb geen haast. Ik wacht op m’n gemak tot de juiste vrouw zich aandient.

Om het voor de vrouwtjes duidelijk te maken zal ik een contactadvertentie op deze jolijtsite plaatsen.
*Zet me uit je hoofd als je niet aan onderstaande criteria voldoet. Reageren heeft geen zin*

Goed uitziende, ferm getorsde, strak gebipste, bijster intelligente, jolige, vlot gebekte jongeman (40 jaar) zoekt vrouw tussen 25 en 36 jaar, in bezit van eigen woning, auto en geld. Géén tattoes en/of piercings op enig lichaamsdeel en geen oorbellen. En geen laarzen over een (spijker)broek want dat ziet er niet uit.
Verwacht wordt dat er telkens om mijn grappen gelachen wordt (ook al herhaal ik ze tot in den treure) en je moet niet vies zijn van een dood stuk koe, varken, paard, egel, kameel, potvis of ander soort vlees (al dan niet met augurk, rauwe ui, ketchup, cheddar kaas en mosterd) op je bord.  

Zoals gezegd, ik wacht rustig achterover leunend af.
Ik zie wel wie de eer krijgt te roddelen over haar nieuwe vent.

10 thoughts on “Contactadvertentie

  1. Martijn schreef:

    tis dat die leeftijdsgrens er is, anders dacht ik dat Nina Brink wel een leuke kandidate is!

    Like

  2. Eva schreef:

    Ik voldoe wel aan al jouw eisen, maar ik ben al verlieft op iemand anders. Wat nu?

    Like

  3. Eva schreef:

    Er zijn hier trouwens nog wel wat leuke boer’nvrou’n beschikbaar, al dan niet met baard. Tipje?

    Like

  4. Martijn schreef:

    ben trouwens wel blij dat mijn lief straatarm is, verder voldoet ze precies aan de omschrijving!

    Like

  5. mack schreef:

    Ach arme jongen. Je bent je verdriet nog een plekje aan het geven?

    Like

  6. Smitsky@live.nl schreef:

    Jongens die vragen worden overgeslagen. Dat weet je toch wel Manus!

    Like

Geef een reactie

